TURKCELL SUPERONLINE ABONE MERKEZİ SATIŞ DESTEK/MÜŞTERİ KARŞILAMA UZMANI İş İlanı

SATIŞ DESTEK/MÜŞTERİ KARŞILAMA UZMANI iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Türkiye’ nin yenilikçi telekom operatörü Turkcell Superonline, bir Turkcell grup şirketidir. Kendi altyapısını kurmak üzere fiber optik yatırımlarına hız kesmeden devam eden Turkcell Superonline, Türkiye’de 1000Mbps’ye varan hızlarda internet erişimi sağlayan ilk ve tek telekom operatörüdür. Turkcell Superonline, bireysel ve kurumsal müşterilerine ses, data, geniş bant internet erişimi, toplu ses taşıma ve kiralık veri hattı hizmetleri ve katma değerli servisler sunmaktadır.

 

Turkcell Superonline Abone Merkezinde, ilkelerimiz doğrultusunda gelen müşterinin karşılanmasından sorumlu olacak, doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetiyle memnuniyet sağlayabilecek,

 

Satış Destek / Müşteri Karşılama Uzmanı aramaktayız.  

 


Aranan Nitelikler

En az Lise, tercihen MYO/Üniversite mezunu

 

Müşteri odaklı çalışarak, problem çözme becerisine sahip

 

İş takibi ve ikna kabiliyeti yüksek

 

İletişim becerileri güçlü

 

Dinamik, motivasyonu yüksek, güleryüzlü

 

Takım çalışmasına yatkın

 

MS Office uygulamalarına hakim


SATIŞ DESTEK/MÜŞTERİ KARŞILAMA UZMANI ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Mersin(İçel) / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma TURKCELL SUPERONLINE ABONE MERKEZİ
Sektör / Bölüm / Pozisyon Telekomünikasyon / Satış / Uzman