İş TanımıDanışmanlığını yapmakta olduğumuz finans sektöründe faaliyet gösteren müşterimiz için ''Satış Operasyon Yetkilisi' arayışımız bulunmaktadır.
- Sözleşme süreçlerinin baştan sona sorunsuz ilerlemesinin sağlanması
- Müşterileri bilgilerinin CRM uygulamasına girişlerinin yapılması ve takibinin sağlanması
- Müşterilere ait resmi evrakların satış ve muhasebe bölümleri arasındaki dağıtımının ve takibinin sağlanması
- Müşterilerin taleplerinin karşılanması, operasyonel ve sistemsel süreçlerin yönetimi
- Müşteri şikayetlerinin Destek ekibi ile koordineli olarak çözümlenmesi
- Teklif ve Sözleşme gönderim süreçlerinin düzenli olarak takip ve raporlamasının yapılması
- Çağrı merkezine iletilecek arama datalarının hazırlanması ve günlük olarak takibinin yapılması
- Telefon ile yapılan satış aktivitelerine destek verilmesi
Aranan Nitelikler - Benzer pozisyonda kurumsal şirket tecrübesi en az 3 yıl deneyimi olan
- Lisans mezunu
- Çok iyi seviyede İngilizce bilen
- MS Office programlarını etkin kullanabilen
- Analitik yönü kuvvetli
- Adaptasyon kabiliyeti yüksek
- İnsan ilişkilerinde başarılı
- Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış