Satış Temsilcisi iş ilanı açıklaması
GENEL NITELIKLER
TMT Pazarlama Ic ve Dis.Tic.Ltd.Sti.olarak 1996 yılından beri endüstriyel temizlik makineleri sektöründe faaliyet göstermekteyiz.
Temizlik firmalarından süpermarketlere, fabrikalardan okullara mekanize temizlikte ihtiyaç duyan her alanda müşterilerimizin ihtiyaçlarına uzman kadromuz ve tecrübemizle cevap vermeyi ilke edindik.
TMT Pazarlama olarak ürünlerimizin tanıtım ve satışını gerçekleştirmek üzere; müşteri ziyaretleri gerçekleştirecek, yeni müşteriler kazanıp, mevcut müşteri portföyünü koruyacak, sahada müşterinin ihtiyacının analizini yapacak ve en uygun ürünün tanıtım ve pazarlamasını yapabilecek takım arkadaşları arıyoruz.
• Pratik çözümler geliştirebilen, çok yönlü düşünebilen,
• İletişim becerisi yüksek, ikna kabiliyeti kuvvetli,
• Müşteri ve sonuç odaklı çalışan,
• Ekip çalışmasına yatkın, planlı ve organizasyon becerileri gelişmiş,
• Satış ve pazarlama yetkinliklerine sahip,
• Prezantabl ve akıcı konuşma yeteneğine sahip,
• Aktif satış ve saha deneyimi olan,
• İş disiplinini önemseyen, sorumluluk sahibi,
• Ms office programlarını kullanabilen,
• B sınıfı ehliyeti ve SRC belgesi olan ve aktif olarak araç kullanabilen,
• Tercihen Bağcılar ve civarında ikamet eden,
• Bay Satış Temsilcileri arıyoruz
• Adaylar askerlik hizmetini tamamlamış olmalıdır
İŞ TANIMI
• Mevcut müşterilerimizle ilişkilerimizi geliştirmek ve sürdürmek,
• Müşteri portföyümüzü geliştirmek,
• Müşteri talepleri doğrultusunda proje oluşturma, gerçekleştirme,
• Çalışmalarının gerektirdiği raporlamaları yapmak,
• Gelen teklif taleplerinin ve teknik şartnamelerin analiz edilmesi, taleplere ve teknik şartnamelere uygun olarak çözüm üretilmesi ve teklif hazırlanması,
• Müşteri taleplerine yönelik çözümler üretmek ve çözümleri müşterilere sunmak,
• Teklif süreçlerini yönetmek, zamanında ve doğru teklif hazırlamak,
• Planlanacak aktiviteler ile satış potansiyelinin arttırılması,
• Yeni müşteri kazandırılması ve mevcut müşterilerin memnuniyet düzeyinin yüksek tutulmasını sağlayacak faaliyetlerin yürütülmesi,
• Müşteri ihtiyaçlarını analiz etme, fiyatlandırma ve takibi gibi satışa dönük aşamaların sonuçlandırılması,
• Satış sonrası raporlamanın yapılması,
• Satışını gerçekleştirdiği ürünler ile ilgili aktif müşteri ziyaretleri gerçekleştirmek,
• Müşteri ve firma hedefleri çerçevesinde teklif hazırlamak ve iletmek,
• Satış hedefleri doğrultusunda pazarı ve müşterileri takip etmek.