PEOPLE CONNECT Satış ve Satınalma Asistanı İş İlanı

Satış ve Satınalma Asistanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz ofis mobilyaları sektöründe güçlü bir markanın Trakya distribütörlüğünü yapmakta olan müşterimiz için " Satış ve Satınalma Asistanı " arıyoruz.


İş Tanımı :

• Kurumsal Satış saha ekibinin tekliflerini hazırlamak.
• Satış argümanlarının tam olarak yerine getirmek ( mekan ve lotlar olarak ).
• Gelen telefonları karşılamak ve kayıt altına almak.
• Özel ürün fiyatlandırmalarını yaparak teklifleri oluşturmak.
• Sipariş onaylarını sevkiyat ekibi ile koordinasyonunu sağlamak.
• Gerektiğinde showroom a gelen müşterileri karşılamak ve gerekli bilgilendirmeleri yapmak.
• Showroom için ihtiyaç duyulan satınalma operasyonlarını yerine getirmek.


Aranan Nitelikler
  • Satış operasyonlarında min 2 yıl tecrübeye sahip , 
  • MS office programlarını aktif kullanan,
  • Tercihen bayan ,
  • Performans odaklı çalışan ve düzenli iş takibi yapan, 
  • Temsil ve İkna Yeteneği Kuvvetli, 
  • Etkili iletişim ve organizasyon yeteneğine sahip, 
  • Disiplinli, müşteri odaklı çalışan, kendine güvenen,
  • Takım çalışmasına yatkın,  
  • Aktif araç kullanabilen " Satış ve Satınalma Asistanı " arayışımız bulunmaktadır.

Satış ve Satınalma Asistanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Tekirdağ / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma PEOPLE CONNECT
Sektör / Bölüm / Pozisyon Mobilya & Aksesuar / Satış / Uzman Yardımcısı