Sekreter iş ilanı açıklaması
GENEL NİTELİKLER
• En az lise veya yüksekokul mezunu (tercihen Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı),
• 25 yaşını aşmamış,
• Tercihen tecrübeli adaylar,
• Outlook, Microsoft Office Programlarını (Excel, Word vb.) iyi derecede kullanabilen,
• Ofis araç gereçlerine (Fotokopi, telefon, faks vb.) hakim,
• Çözüm odaklı, sistemli ve detaylı çalışmayı prensip edinmiş,
• Planlama, organizasyon ve koordinasyon becerileri yüksek,
• Hijyen ve düzen kalitesine önem veren
• İnsan ilişkilerinde başarılı, iş takibi güçlü,
• Güler yüzlü, dış görünümüne önem veren, titiz,
• Dinamik ve çalışkan,
• Ankara ’da ikamet eden.
İŞ TANIMI
• Ofis sekreterya süreçlerinin yönetilmesi,
• Yöneticisinin raporlamalarının, yazışmalarının ve dosyalama sisteminin takip edilmesi,
• Yurt içi ve yurt dışı seyahat organizasyonlarının, uçak ve otel rezervasyonlarının yapılması.
• Gelen- giden evrakların kargolanmasından, arşivlenmesinden, yönetiminden ve takibinden sorumlu olmak
• Ofis içi/dışı bilgi akışını ve ofis düzenini sağlamak.
• Telefon ile mail trafiğini, randevuları, toplantıları ve ziyaretçi görüşmelerinin etkin bir şekilde organize edilmesi,
• Gelen misafirlerin karşılanması ve ilgililere yönlendirilmesi, ikram hizmetlerinin yapılması,
• Sabah ofis hazırlık ve mesai bitimi kapatma süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
• Sabah ofis genel temizliğini yapan personelin kontrol edilmesi ve çay/kahve hazırlanması