Sekreter iş ilanı açıklaması
İş Tanımı
-İyi düzeyde bilgisayar kullanan ve özellikle Outlook, Excel ve Word olmak üzere MS Office -------uygulamalarını iyi düzeyde ve hızlı kullanabilen
-Diksiyonu ve konuşması düzgün, prezentabl
-Mesleki ahlak ve yetkinlik sahibi,
-İnsan ilişkileri kuvvetli, güleryüzlü, takım çalışmasına yatkın ve gelişime açık
-Tempolu ve yoğun çalışma ortamına uyum sağlayabilecek
-Sunum ve raporlama konularında destek sağlayabilecek
-Ön muhasebe deneyimli (Tercihen)
-Yazılı ve sözlü iletişim becerilerine sahip
-Sistemli ve düzenli çalışma prensiplerine sahip
-Sorumluluk sahibi, takipçi
-Temsil yeteneği gelişmiş
-Tercihen BAHÇEŞEHİR ESENYURT bölgelerinde oturan
ARANAN NİTELİKLER
- Dış görünüşüne önem gösteren.
- Seyahat engeli bulunmayan
- Yazışma ve raporlama yeteneğine sahip.
- Dosyalama tekniklerini bilmek.
- Büro yönetimi tekniklerini bilmek. Telefon görüşme tekniklerini bilmek.
- Ms Office programlarını iyi derece aktif olarak kullanabilmek.
- Ön muhasebe bilgisine sahip.
- 22-30 yaş aralığında "BAYAN" “SEKRETER” pozisyonunda çalışma arkadaşı aramaktayız.