İş TanımıLüks Konut Projemize ait satış ofisinde çalışmak üzere "Satış Ofisi Asistanı " alınacaktır.
- Ofis içerisindeki tertip ve düzeni sağlamak,
- Telefon ve Fax trafiğini yönetmek,
- Hafta sonu çalışıp hafta içi izin kullanmaya engeli olmayan,
- Misafirlerin karışılanması ve ağırlanmasından sorumlu olmak,
- Şirket içi ve dışı bilgi akışını sağlıklı biçimde yönetmek,
- Gelen-Giden evrak yönetiminden ve takibinden sorumlu olmak,
Aranan Nitelikler - Lise veya Yüksekokul Mezun,
- Sekreterlik, Ofis Asistanlığı konusunda deneyimli,
- Tercihen gayrimenkul sektöründe deneyimli,
- MS Office programlarını ve interneti iyi derecede kullanabilen,
- Yazışma tekniklerine hakim,
- Diksiyonu düzgün , yazılı ve sözlü iletişimi güçlü,
- Ekip çalışmasına yatkın, pratik düşünebilen, prezantabl,
- Güleryüzlü , pozitif , dikkatli ve düzenli çalışmayı prensip edinmiş,
- Yoğun ve hızlı çalışma koşullarına ayak uydurabilecek,
- Tercihen Beşiktaş , Ortaköy,Levent çevresinde ikamet eden,yada bu bölgeye ulaşım sorunu olmayan
- BAYAN
- Fotoğrafsız CV ler dikkate alınmayacaktır