Sekreter iş ilanı açıklaması
Kurumsallaşma Danışmanlığını yaptığımız Dünya Ticaret Merkezinde bulunan firmamız için Sekreter alınacaktır.
1. Tercihen Büro Yönetimi ve Sekreterlik Bölümü mezunu,
2. En az 3 yıl sekreterlik deneyimine sahip,
3. İyi seviyede MS Office bilgisine sahip,
4. Planlama ve organizasyon yeteneği gelişmiş, koordinasyon ve takip becerisi yüksek,
5. Çok iyi derecede sözlü ve yazılı iletişim becerine sahip,
6. Temsil yeteneği güçlü, diksiyonu düzgün, canlı, pozitif ve güler yüzlü,
7. Dışarıdan gelen aramaları karşılamak ve ilgili kişilere yönlendirmek,
8. Dışarıdan gelen aramalarda aktarılacak kişi yerinde olmadığında not almak ve bu notları zamanında kendisine iletmek,
9. Yöneticiler tarafından Şirket içinden dışarıya yapılmak üzere istenen aramaları gerçekleştirmek,
10. Gelen misafir ve ziyaretçileri uygun şekilde karşılamak ve ağırlamak,
11. Ofis içi evrak akışını sağlamak, gelen kargo, fatura, irsaliye, mektup vb. evrakları teslim almak ve zamanında doğru kişilere ulaştırmak,
12. Şirket dışına gidecek evrakların hazır hale getirilmesine destek olmak,
13. Ofis düzenini sağlamak, eksilen kırtasiye malzemelerini ve market ihtiyaçlarını takip etmek ve alınmasını sağlamak üzere ilgili birime bilgi vermek,
14. İstenen belgelerin eksiksiz ve doğru şekilde tutulmasını sağlamak,