Sekreter iş ilanı açıklaması
İstanbul, Sultanahmet’te bulunan şirket merkezimizde (yayınevimizde); Sekreter pozisyonunda görev alacak bayan çalışma arkadaşı aranmaktadır.
GENEL NİTELİKLER
• Minimum lise; tercihen Büro Yönetimi ve Sekreterlik bölümü mezunu,
• Minimum 3 yıl deneyimli,
• 35 Yaş Altı
• Temsil yeteneği güçlü, takipçi ve sorumluluk sahibi,
• Ekip çalışmasına yatkın,
• Sözlü ve yazılı iletişimi kuvvetli, saygılı, güler yüzlü, dinamik, kendine güvenen,
• Dosyalama ve iş takibi konularında etkin,
• Dikkatli ve detaylara önem veren,
• Geliş-gidiş saatlerine azami ölçüde dikkat eden,
• Diksiyonu düzgün, dış görünümüne önem veren.
İŞ TANIMI
• Microsoft Office programlarına ileri derecede hakim,
• Telefon, faks ve fotokopi trafiğinin yönetilmesi,
• Gelen misafirleri karşılayarak ilgili kişilere yönlendirilmesi,
• Gelen ve giden evrak takibinin yapılması,
• Seyahat ve benzeri programlamalarda gerekli iletişimlerin sağlanması,
• Firma organizasyon ve randevularının düzenlenmesi ve gerekli bilgi akışının sağlanması,
• Gelen misafirlere çay, kahve servisi yapılması,
• Randevu takibinin yapılması,
• Yazışmaların; mail, faks, fotokopi vb. şekillerde dağıtımlarının sağlanması,
• Gelen mektup, kargo, doküman vb. posta gönderilerinin teslim alınması, ilgili birim ya da kişilere uygun kanallar ile iletilmesinin sağlanması,
• Giden mektup, kargo, doküman vb. posta gönderilerinin PTT veya kargo şirketleri ile gönderilmesinin sağlanması,
• Gerekli malzemeler için alışverişlerin yapılması,
• Yazışmaların zamanında ve düzenli bir şekilde yapılması,
• Randevu ve toplantıların yapılacağı alanın organize edilmesi,
• Ofis içi düzenin takibi,
• Tercihen Avrupa yakasında ikamet eden,
sekreter/yardımcı eleman aranmaktadır.
Çalışma saatlerimiz Pazartesi - Cuma 09.00 – 18.00’dir.
Önemli Notlar:
- Fotoğrafsız başvurular değerlendirilmeye alınmayacaktır.
- Şirket merkezimiz, Sultanahmet’tedir. Ulaşım kolaylığı olan adaylar öncelikli değerlendirilecektir.
- Maaş ve sigortaya ek olarak, yemek ücretleri şirket tarafından karşılanmaktadır.