Saldemsoft Yazılım Sekreter İş İlanı

Sekreter iş ilanı açıklaması

Tercihen Büro Yönetimi ve Sekreterlik bölümü mezunu,
Benzer pozisyonda en az 2 yıl deneyimli,
MS Office uygulamalarını bilen,
Şirkete gelen telefonların cevaplandırılması ve ilgililere yönlendirilmesi,
Şirkete gelen misafirlerin karşılanması ve ilgililere yönlendirilmesi,
Merkez ile şirketler arasındaki koordinasyonunun sağlanması,
Posta, kargo ve kurye işlemlerini yürütmek ve gerekli kayıtları tutmak,
Yurtiçi ve yurtdışı seyahatleri için otel, uçak bileti ve araç kiralama ile ilgili rezervasyonların ve raporlamalarının yapılması,
Diksiyonu düzgün ve akıcı konuşan,
Dış görünümüne özen gösteren, güler yüzlü ve dinamik,
cv l: info (et) saldemsoft.net

Sekreter ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Ankara / Altındağ
İlan Tarihi 20/04/2016
Cinsiyet Kadın
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Saldemsoft Yazılım
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bilişim / Bilgisayar Yazılım / Satış Temsilcisi