Sekreter iş ilanı açıklaması
Danışmanlığını yaptığımız Kent ve Okul Mobilyaları firmasına Yönetici Asistanı/ Sekreter alınacaktır.
1. MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen,
2. Benzer görevde minimum 3 yıl deneyimi bulunan,
3. Yazılı ve sözlü iletişim becerisi gelişmiş,
4. Planlama ve organizasyon becerisine sahip olup, zamanı iyi yöneten,
5. Diksiyonu düzgün,
6. Dış görünümüne özen gösteren / Prezantabl,
7. Yöneticinin yazılı ve sözlü direktiflerinin ilgili kişi ve birimlere iletilmesini sağlamak,
8. Ofis araçlarını kullanmak (faks, fotokopi, tarayıcı vs.),
9. Gelen ve giden kargoların işlemlerini ve takibini yapmak ve ilgili birimlere gerekli bilgileri vermek, gerektiğinde kargoların durum bilgisini kontrol etmek,
10. Misafirlerin karşılanmasından sorumlu olmak,
11. Genel ofis idaresinin sorumlu olmak.
Eleman.ne