Blc Havacılık Ltd. Şti. Sekreter / Ofis Elamanı İş İlanı

Sekreter / Ofis Elamanı iş ilanı açıklaması

2011 SENESİNDEN BERİ HAVACILIK SEKTÖRÜNDE HİZMET VERMEKTE OLAN FIRMAMIZ BÜNYESINDE ÇALIŞACAK PERSONELDE ARANACAK ÖZELLIKLER;
- (ÖNEMLİ) OFFICE VE ÖN MUHASEBE PROGRAMLARINI ÇOK İYİ DERECEDE KULLANABİLECEK.
-YOĞUN ÇALIŞMA TEMPOSUNA VE ESNEK ÇALIŞMA SAATLERİNE UYUM SAĞLAYABİLEN,
- STANDART OFİS VE ÖN MUHASEBE İŞLERİNDEN SORUMLU OLACAKTIR.
-TELEFONA BAKMAK (PREZANTABL, DIKSIYONU DÜZGÜN, AKICI KONUŞABILEN, PRATIK ZEKÂLI,)
-DIKKATLI, DÜZENLI VE TAKIPÇI OLARAK YAPTIĞI IŞI BENIMSEYEN,
-YÖNETICININ PROGRAM VE PLANLAMALARINI YAPACAK, TOPLANTILARDA DÜZENLI NOT ALABILECEK VE GEREKTIĞINDE HATIRLATMALARI YAPABILECEK,
- DÜZENLI BIR ŞEKILDE EVRAK, KLASÖR TAKIBINI YAPABILECEK, ACIL IHTIYAÇLARDA VEYA KRIZ ANLARINDA ÇÖZÜM ODAKLI DESTEK OLABILECEK,
-İŞ TAKIBI KUVVETLI , ORTA DERECEDE INGILIZCE BILEN
- YURTIÇI VE YURT DIŞI SEYAHAT ENGELI OLMAYAN
ANKARA'DA IKAMET EDEN VE TERCİHEN ARAÇ KULLANABİLEN

Sekreter / Ofis Elamanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Ankara / Yenimahalle
İlan Tarihi 10/10/2016
Cinsiyet Kadın
Yaş Aralığı 21 - 37
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Blc Havacılık Ltd. Şti.
Sektör / Bölüm / Pozisyon Havacılık / Ofis Yönetimi / Ofis Elemanı