Sekreter / Ofis Elamanı iş ilanı açıklaması
                    
                    2011 SENESİNDEN BERİ HAVACILIK SEKTÖRÜNDE HİZMET VERMEKTE OLAN FIRMAMIZ BÜNYESINDE ÇALIŞACAK PERSONELDE ARANACAK ÖZELLIKLER;
 - (ÖNEMLİ)  OFFICE VE ÖN MUHASEBE PROGRAMLARINI ÇOK İYİ DERECEDE KULLANABİLECEK.
 -YOĞUN ÇALIŞMA TEMPOSUNA VE ESNEK ÇALIŞMA SAATLERİNE UYUM SAĞLAYABİLEN,
 - STANDART OFİS VE ÖN MUHASEBE İŞLERİNDEN SORUMLU OLACAKTIR.
 -TELEFONA BAKMAK (PREZANTABL, DIKSIYONU DÜZGÜN, AKICI KONUŞABILEN, PRATIK ZEKÂLI,)
 -DIKKATLI, DÜZENLI VE TAKIPÇI OLARAK YAPTIĞI IŞI BENIMSEYEN,
 -YÖNETICININ PROGRAM VE PLANLAMALARINI YAPACAK, TOPLANTILARDA DÜZENLI NOT ALABILECEK VE GEREKTIĞINDE HATIRLATMALARI YAPABILECEK,
 - DÜZENLI BIR ŞEKILDE EVRAK, KLASÖR TAKIBINI YAPABILECEK, ACIL IHTIYAÇLARDA VEYA KRIZ ANLARINDA ÇÖZÜM ODAKLI DESTEK OLABILECEK,
 -İŞ TAKIBI KUVVETLI , ORTA DERECEDE INGILIZCE BILEN 
 - YURTIÇI VE YURT DIŞI SEYAHAT ENGELI OLMAYAN
 ANKARA'DA IKAMET EDEN VE TERCİHEN ARAÇ KULLANABİLEN