Sekreter / Yönetici Asistanı iş ilanı açıklaması
GENEL NİTELİKLER
İnşaat ve müteahhitlik hizmetleri veren firmamızın Bağcılar - Four Points By Sheraton Otel Binası’ndaki merkez ofisinde görevlendirilmek üzere;
• Tercihen Büro Yönetimi ve Sekreterlik bölümlerinden mezun,
• Alanında en az 1 yıl deneyimli,
• Dinamik ve diksiyonu düzgün,
• Prezantabl, güler yüzlü ve iletişimi kuvvetli,
• MS Office programlarını ve ofis araçlarını iyi derecede kullanabilen,
• İstanbul Avrupa yakasında ikamet eden ve ulaşım problemi olmayan,
• 18-30 yaş arası Bayan adaylar tercih edilmektedir.
Not: ADAYLARIN CV’LERİNİN FOTOĞRAFLI OLMASI RİCA OLUNUR.
İŞ TANIMI
• Telefonların cevaplanması, arayan bilgilerinin not edilmesi ve personelin istediği telefonların bağlanması,
• Firmaya gelen misafirlerin karşılanması ve gerekli şekilde yönlendirilmesi,
• Gerektiğinde şirket yöneticilerine çay, kahve servisinin yapılması,
• Gelen-giden evrak, kargo, kurye işlerinin yürütülmesi ve gerekli kayıtların tutulması.