Sem (Arama Motoru Pazarlama Uzmanı) iş ilanı açıklaması
GENEL NİTELİKLER
• Dört yıllık üniversite mezunu,
• Arama Motoru Pazarlaması (SEM) konusunda 2-3 yıl deneyimli,
• Tercihen Arama Motoru Optimizasyonu ( SEO ) konusunda da bilgili,
• Google Adwords ve Google Analytics konusunda bilgili,
• Tercihen Google Adwords sertifikalarına sahip,
• Yandex Direct ve Facebook Ads konusunda bilgili,
• Online pazarlama alanında çalışmaktan ve araştırma yapmaktan keyif alan,
• Dijital dünyaya inanan, araştırmacı, dinamik, yeniliklere ve gelişime açık,
• Analiz ve planlama kabiliyeti olan, hızlı ve analitik düşünebilen,
• Detaylara önem veren, sonuç odaklı, takipçi, özgüveni ve çalışma disiplini yüksek,
• Ekip çalışmasını öğrenmenin bir parçası olarak gören,
• Yeni şeyler öğrenmek isteyen,
• MS Office programlarına hakim, iyi derecede İngilizce bilen,
• Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecilli,
İŞ TANIMI
• Google Adwords, Yandex Direct ve Facebook Ads hesap yönetiminden sorumlu olacak,
• Kampanya kurgularını yürütecek,
• Hedef ve stratejiler doğrultusunda kampanya optimizasyonu gerçekleştirecek,
• Analitik araçları kullanarak günlük, haftalık ve aylık raporlama yapacak,
• Web site trafiğinin performans analizlerini ve kontrollerini takip edecek.
Aday Kriterleri
Tecrübe:
2-3 yıl tecrübeli adaylar
Eğitim Seviyesi:
Üniversite(Mezun), Yüksek Lisans(Öğrenci), Yüksek Lisans(Mezun), Doktora(Öğrenci), Doktora(Mezun)
Ankara