İş TanımıKendisine bağlı ekibin yönetim, eğitim, motivasyon ve denetim süreçlerini yürütmek,
- Servis hizmetlerinin iyileştirilmesine yönelik gelişmeleri sürekli izlemek, araştırmalar yapmak, önerilerde bulunmak,
- Servis Departmanı’nın bütçe hedeflerine ulaşmasını ve karlılığını sağlamak,
- Distribütör ile olan ilişkileri yürütmek, gerekli bilgi alışverişini ve raporlama faaliyetlerinin etkin biçimde gerçekleştirilmesini sağlamak.
Aranan NiteliklerÜniversitelerin Makina Mühendisliği veya Mühendislik fakültelerinden mezun,
- Tercihen otomotiv sektöründe servis hizmetlerinde en az 3 yıl tecrübeli,
- MS Office uygulamalarına hakim,
- Etkin yöneticilik özelliklerine sahip ve ekip yönetimi konusunda tecrübeli,
- Organizasyon, planlama, takip ve raporlama yönü kuvvetli, analitik düşünebilen,
- Disiplinli, dikkatli, insan ilişkilerinde başarılı, ikna ve temsil yeteneği olan,
- Tempolu ve yoğun ilişki yönetimi gerektiren ortama uyum sağlayabilecek,
- B sınıfı sürücü belgesi sahibi ve aktif olarak araç kullanabilen,
- Askerlik hizmetini tamamlamış (erkek adaylar için),