İş TanımıKendisine bağlı ekibin yönetim, eğitim, motivasyon ve denetim süreçlerini yürütmek,
    - Servis hizmetlerinin iyileştirilmesine yönelik gelişmeleri sürekli izlemek, araştırmalar yapmak, önerilerde bulunmak,
   - Servis Departmanı’nın bütçe hedeflerine ulaşmasını ve karlılığını sağlamak,
   - Distribütör ile olan ilişkileri yürütmek, gerekli bilgi alışverişini ve raporlama faaliyetlerinin etkin biçimde gerçekleştirilmesini sağlamak.
   
Aranan NiteliklerÜniversitelerin Makina Mühendisliği veya Mühendislik fakültelerinden mezun,
    - Tercihen otomotiv sektöründe servis hizmetlerinde en az 3 yıl tecrübeli,
   - MS Office uygulamalarına hakim,
   - Etkin yöneticilik özelliklerine sahip ve ekip yönetimi konusunda tecrübeli,
   - Organizasyon, planlama, takip ve raporlama yönü kuvvetli, analitik düşünebilen,
   - Disiplinli, dikkatli, insan ilişkilerinde başarılı, ikna ve temsil yeteneği olan,
   - Tempolu ve yoğun ilişki yönetimi gerektiren ortama uyum sağlayabilecek,
   - B sınıfı sürücü belgesi sahibi ve aktif olarak araç kullanabilen,
   - Askerlik hizmetini tamamlamış (erkek adaylar için),