Sigorta Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
Çağrı Merkezi sektöründe faaliyet göstermekte firmamızın müşteri lokasyonunda görev almak üzere aşağıdaki niteliklere sahip,
Yazılı ve sözlü olarak gelen şikayetlerin takibi,
Hedef süre içinde müşteri ile ilk temasın sağlanması,
Bildirimin incelenmesi ve çözümü için ilgili birimler ile irtibata geçilmesi,
En hızlı şekilde çözümün sağlanması için iş takibi ve müşteriye geri bildirimde bulunmak.
Müşteri önceliğimizdir değerine bağlı kalarak çözüm odaklı yaklaşım ve şirket itibarını zedeleyecek şikayetlerin önüne geçmek.
Müşteri Hizmetlerinde deneyimli olmak, iletişim becerilerinin gelişmiş olması, stres yönetimi, takip becerisi, çözüm odaklı yaklaşım
Yazılı ve sözlü etkili iletişim tekniklerine hakim olmak ve kurumsal dil kullanımı
Tercihen bankacılık ve sigortacılık mezunu olmak.
Sigorta Müşteri Temsilcisi aramaktayız.