İş Tanımı - Sigorta ve Bireysel Emeklilik ürünlerinin piyasa beklentileri doğrultusunda Bankamıza entegrasyonunun sağlanması,
- Ürün performans ölçümlemelerinin yapılması, raporların hazırlanması,
- Kurumsal ve Ticari sigortacılık ürünlerde tecrübe ve bilgi sahibi olunması,
- Ürün eğitimlerin verilmesi,
- Ürün yazılım geliştirme, entegrasyon sürecinde ürüne yönelik iş analizinin yapılması, entegrasyon sonrası test sürecinin yönetilmesi.
Aranan NiteliklerSektörünün ilk ve öncü kurumu olan Albaraka Türk Katılım Bankası A.Ş., Bireysel Ürün Yönetimi Müdürlüğü - Sigorta ve Bireysel Emeklilik Servisi’nde görevlendirmek üzere;
- Üniversitelerin 4 yıllık eğitim veren İktisadi İdari Bilimler, Siyasal Bilgiler Fakülteleri veya Lisans derecesinde eğitim veren Bankacılık ve Sigortacılık, Aktüerya bölümlerinden mezun,
- Katılım Bankacılığı konusunda bilgi sahibi ve çalışmaya istekli, tercihen Katılım Bankacılığı tecrübesi bulunan,
- Sigorta Pazarlaması ve Ürün Yönetimi konusunda en az 2 yıl deneyimli, tercihen benzer pozisyonlarda sigorta şirketlerinde çalışmış,
- Yazılı ve sözlü iletişim becerisi yüksek, inisiyatif alabilen, yeniliklere açık ve günceli takip eden,
- MS Office programlarını ve CRM uygulamalarını etkin kullanabilen,
- Çözüm odaklı,
- İyi derecede İngilizce bilen,
- Sigortacılık ve Bireysel Emeklilik mevzuatına hakim,
- Yoğun iş temposuna uyum sağlayabilecek,
- BES ve SEGEM lisanslarına sahip,
- Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış
“Uzman Yardımcısı” aranmaktadır.