İştirak firmamız D724 Bilişim Hizmetleri bünyesindeki bir müşteri yerinde görev alacak;
• Teknik Yardım Bölümüne gelen arıza ve talep bildirimlerini karşılayacak, kayıt altına alacak, 1. seviye uygulama desteği sağlayacak ve/veya ilgili birimlere yönlendirecek,
• Servis Yönetim takip sistemini izleyerek yönlendirilen kayıtların çözüm sürecini takip edecek,
• Kullanıcılara arıza ve talepleri hakkında geri bildirimde bulunacak,
• Kullanıcılar veya destek birimleri tarafından iletilen bilgileri güncelleyecek,
• Uzaktan BT destek hizmeti verebilecek,
“Sistem Destek Teknisyeni” aramaktayız.
• Teknik Liselerin, Meslek Yüksek Okullarının veya Üniversitelerin bilgisayar, elektronik yada bilişim ile ilgili bölümlerinden mezun,
• BT donanımları (Pc, Printer, Notebook vb.), İşletim Sistemleri, Office uygulamaları, ağ bileşenleri ve tercihen finansal uygulamalar hakkında genel bilgiye sahip,
• Konusunda minimum 2 yıl deneyimli,
• Analitik düşünebilen ve problem çözme yeteneğine sahip,
• Takım çalışmasına yatkın,
• Telefonda destek verebilecek seviyede ingilizce bilen,
• Temel İletişim Becerileri konusunda (Telefonda doğru ve etkili konuşma ile başarılı iletişim, müşteriye özenle yaklaşma, müşteri odaklılık, müşteri itirazlarını karşılama ve ikna etme becerileri, stresle başa çıkma gibi) eğitim almış olmak.
• Kadın adayların başvurularına öncelik verilecektir.
İlan lokasyonu | İstanbul Avrupa / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | Data Market Bilgi Hizmetleri Ltd. Şti. |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Bilişim / Bilgi Teknolojileri / Teknik Uzman |