Sosyal Medya Uzmanı iş ilanı açıklaması
Sosyal medya hesaplarının içerik yönetimi (Facebook, Twitter, Youtube, Google Plus, Instagram,Linkedin vb)
İlgili mecralarda uygun içerik geliştirecek
Tercihen ,Google Adwords ve Analytics, SEO, SEM konularına hakim, yenilikçi fikir ve öneriler ile projelerin iletişim stratejisine katkıda bulunulması
Sosyal medya ve dijital pazarlama iletişimi stratejilerini geliştirilmesi, mevcut müşterilerimizin içerik planlarının hazırlanması
Stratejiler doğrultusunda özgün içerikler üretilmesi,
Monitoring araçları kullanılarak elde edilen sonuçların aylık olarak raporlanması,
Tercihen grafik programı kullanabilen,
Üniversite mezunu,
Türkçe ve Dil bilgisine hakim,
Basılı veya internet mecralarında en az 1 yıl çalışmış, haber dilini iyi bilen ve internetin yeni içerik dinamiklerini severek yakından takip eden,
Blog kullanımı konusunda bilgi sahibi, blog yazarlığı konusunda deneyimi olan,
Sosyal medya, Web sitesi, SEO, ve diğer reklam kanallarına uygun içerik geliştirebilecek,
Pazarlama ve İçerik arasındaki bağı kurabilecek bakış açısına sahip, kaliteli içeriğin katkıları konusunda fikir sahibi,
Farklı içerik türlerini bir arada yazıp geliştirebilecek ( Dergi, e-book, Blog ),
Google Analytics ve diğer ölçümleme araçlarına hakim; yaptığı analizler sonucunda farklı sonuçlar ve içerikler ürete Üniversitelerin tercihen “İletişim” veya “Sosyal Bilimler” fakültelerinin ilgili bölümlerinden mezun,
En az 2 yıl dijital pazarlama, sosyal medya ve ajans tecrübesi olan,
İngilizce bilgisi olan,
Sosyal medya içerik yönetimi, raporlama ve dinleme konularında deneyimli,
Hazırladığınız ilanın en uygun adaylara ulaşabilmesi için aşağıdaki seçenekleri ilanınıza en uygun şekilde işaretleyiniz.