• Sosyal Medya içerik planlaması ve girişi yapabilecek,
• Google Analytics ve benzeri web analiz araçları hakkında bilgi sahibi,
• Farklı markalarımızın sosyal medya kanallarının sürekli takibini ve durum raporlamasını yapabilecek,
• Tasarım yönü güçlü, hızlı fikirler üretip uygulayabilen, yeniliklere açık, araştırmacı,
• Hızlı, pratik ve ekip çalışmasına yatkın,
• Yazılı ve sözlü iletişimi güçlü, teknolojiyi yakından takip eden, görsel gücü kuvvetli, özgün tasarım yeteneğine sahip,
• Tercihen Grafik ve Web tasarım konusundaki gelişmiş programlara hâkim (Adobe Photoshop, Illustrator, Dreamweaver, HTML, CSS ,vb) ve MS Office programlarını kullanabilen,
• İngilizce bilen (Tercih sebebidir)
İş tanımı:
İlan lokasyonu | İstanbul Avrupa / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | Şirket Bilgileri Gizli |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | MEDYA / Haberleşme-İletişim / Uzman |