Adba Medya Sosyal Medya Uzmanı İş İlanı

Sosyal Medya Uzmanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Adba International, Sosyal CRM ve Sosyal Veri Analizi konularını kendine uzmanlık alanı olarak belirlemiş yeni nesil bir CRM şirketidir.

 

 

Monitöring araçları kullanılarak, yazılan iletilerin kurum adına;

 

  • Sosyal medya üzerinden cevaplanması,
  • İçeriklerin takibi, ayrıştırılması,
  • Şikâyet sürecinin yönetilmesi,
  • Müşteri adına dosya açılması,

 

 

7/24 vardiyalı olan projelerde servis bulunmaktadır. 


Aranan Nitelikler

 

Farklı projelerimizde değerlendirilmek üzere;

 

  • Sosyal ağlar hakkında bilgi sahibi ve aktif kullanıcı olan,

        (Twitter, Facebook, Youtube, Google +, Pinterest, Instagram, Periscope vb.)

  • İnterneti hayatının bir parçası olarak benimsemiş,
  • Raporlama yapabilen, öğrenmeye açık,
  • 7/24 değişimli vardiya düzenine uyum sağlayabilen, zaman yönetimi konusunda başarılı,
  • Office programlarını iyi derecede kullanabilen,
  • Türkçeyi iyi ve etkin kullanan, dil bilgisi kurallarına, yazı diline hakim,
  • Tercihen müşteri ilişkileri konusunda deneyimli,
  • Sosyal Medya alanında kariyer yapmak isteyen,
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış veya 1 yıl tecilli.

 

  • Türkçe,
  • Türkçe - İngilizce,
  • Türkçe - Fransızca,
  • Türkçe - Almanca,
  • Türkçe - Arapça,
  • Türkçe - Japonca,
  • Türkçe - İtalyanca
  • Türkçe - İspanyolca,
  • Türkçe - Korece,
  • Türkçe - Çince,
  • Türkçe - Rusça,

 

Dil konusunda adaylar ayrı ayrı değerlendirilecektir.

 

Başvuru sırasında değerlendirilmek istediğiniz dilleri açıklama kısmına mutlaka yazınız.

 

(Türkçe / Almanca / İngilizce.)


Sosyal Medya Uzmanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Adba Medya
Sektör / Bölüm / Pozisyon Müşteri İlişkileri / Müşteri İlişkileri / Uzman