Sosyal Medya Uzmanı Ve Dijital Pazarlama Yöneticisi iş ilanı açıklaması
5 yıldır YouTube başta olmak üzere, sosyal medya platformları üzerinden kadın güzelliği ve moda kategorileri üzerine içerik üreten firmamıza, sosyal medya ve dijital pazarlama yöneticisi aramaktayız.
İş tanımı
- Her platform için günlük, haftalık veya aylık içerik planları oluşturarak düzenli paylaşım içeriği sunmak, ihtiyaç dahilinde haftalık, aylık raporlama yapmak,
- Kullanıcılarla anlamlı bağlantılar kurabilecek, onlarda etkileşim yaratabilecek orjinal görsellerin, metinlerin, videoların, özgün blog içeriğinin veya HTML içerikler yaratmak, bulmak, hazır hale getirmek ve bunların paylaşım planlarını yapmak,
- Öncelikle yabancı ve yerli her türlü dijital kaynaktan kadın güzellik sektörüyle ilgili içerik araştırmak, bunları işlemek, özgün ve yaratıcı içerik haline getirip, sunmak,
- Sosyal medyada takipçi sayısını ve etkileşimi artıracak çözümler üretmek, dikkat çekici, yaratıcı kampanyalar ve stratejiler geliştirmek,
- Sosyal medyada iç dinamikleri takip edip, trendlerden ilk önce haberdar olmak, kullanıcı sosyal davranışlarını analiz etmek,
- Sosyal Medyada gelen yorumlara, sorulara, taleplere karşılık verebilecek, istekleri raporlamak,
- Adwords, Remarketing, Retargeting, Affiliate ve reklamlar ilgili içerikler hazırlamak ve süreçleri yürütmek,
- Blogger buluşması, yarışma düzenlenmesi gibi farklı etkinlikleri planlamak ve uygulanmasına yardımcı olmak,
- İş takvimi ve iş süreçlerini takip etmek, günlük ve haftalık zaman planlama yapılmasına yardımcı olmak,
İstenilen Özellikler
- Üniversitelerin tercihen 4 yıllık iletişim, pazarlama, sosyal bilimler fakültelerinden mezun,
- İçeriklerimizin hemen hemen bütününü oluşturan makyaj, saç, cilt bakımı gibi kadın güzellik sektörünün her alanında sıkılmadan, uzun süreler boyunca yabancı ve türkçe içerik araştırabilecek, üretip, işleyip, düzenleyebilecek bay veya bayan,
- İçerik üretimi, sosyal medya ve dijital pazarlama konusunda ajans deneyimi zorunlu değildir, ancak istenilen önemli bir artıdır.
- Bütün sosyal medya platformları, bu platformların kullanımlarını kolaylaştıracak ve etkili hale getirecek yan araçlar, internet, web video, e-posta, dijital platformlar ve iletişim kanalları konusunda bilgili, deneyimli,
- Bütün sosyal medya kanallarına düzenli, yaratıcı, özgün içerik üretebilecek ve takipçi sayısını büyütebilecek deneyim ve yeteneklere sahip,
- Online reklam kampanyaları, viral pazarlama, sosyal medya pazarlama, sosyal medya uygulamaları konularında tecrübeli ve yetkin, online itibar yönetimi, dijital PR, metin yazarlığı yapabilen,
- Editoryal düzeyde Türkçeyi etkin, akıcı kullanan, dilbilgisi ve imla kurallarına hakim. Sosyal medya diline hakim,
- Bilgi toplama becerisi yüksek, okuduğu her metni doğru anlayabilecek kadar iyi ingilizce bilen,
- Araştırmayı seven, araştırmadan sıkılmayan, dünyadaki dijital trendlerini takip eden ve bunları kendi çalıştığı projelere uygulayabilen,
- Arama motoru dostu, SEO kelimesinin hakkını verecek içerikler oluşturabilen, Google Analytics vb. sistemlerdeki raporları tarayıp, yorum ve raporlama yapabilecek düzeyde olan,
- Mevcut markalar ile sıkı iletişimde olacak, memnuniyetlerini değerlendirebilecek ve ortak projeler üretip, markalara sunabilecek,
- Gerekli olduğu zaman kriz yönetimi yapabilecek ve doğru kriz stratejilerini üretebilecek,
- Photoshop gibi grafik programlarından en az biri hakkında bilgi sahibi olmak, akıllı telefonda grafik işleyebilmek önemli bir artıdır.