Sosyal Medya Uzmanı Ve Dijital Pazarlama Yöneticisi iş ilanı açıklaması
                    
                    5 yıldır YouTube başta olmak üzere, sosyal medya platformları üzerinden kadın güzelliği ve moda kategorileri üzerine içerik üreten firmamıza, sosyal medya ve dijital pazarlama yöneticisi aramaktayız.
 
 İş tanımı 
 - Her platform için günlük, haftalık veya aylık içerik planları oluşturarak düzenli paylaşım içeriği sunmak, ihtiyaç dahilinde haftalık, aylık raporlama yapmak,
 - Kullanıcılarla anlamlı bağlantılar kurabilecek, onlarda etkileşim yaratabilecek orjinal görsellerin, metinlerin, videoların, özgün blog içeriğinin veya HTML içerikler yaratmak, bulmak, hazır hale getirmek ve bunların paylaşım planlarını yapmak, 
 - Öncelikle yabancı ve yerli her türlü dijital kaynaktan kadın güzellik sektörüyle ilgili içerik araştırmak, bunları işlemek, özgün ve yaratıcı içerik haline getirip, sunmak,
 - Sosyal medyada takipçi sayısını ve etkileşimi artıracak çözümler üretmek, dikkat çekici, yaratıcı kampanyalar ve stratejiler geliştirmek,
 - Sosyal medyada iç dinamikleri takip edip, trendlerden ilk önce haberdar olmak, kullanıcı sosyal davranışlarını analiz etmek,
 - Sosyal Medyada gelen yorumlara, sorulara, taleplere karşılık verebilecek, istekleri raporlamak,
 - Adwords, Remarketing, Retargeting, Affiliate ve reklamlar ilgili içerikler hazırlamak ve  süreçleri yürütmek,
 - Blogger buluşması, yarışma düzenlenmesi gibi farklı etkinlikleri planlamak ve uygulanmasına yardımcı olmak,
 - İş takvimi ve iş süreçlerini takip etmek, günlük ve haftalık zaman planlama yapılmasına yardımcı olmak,
 
 İstenilen Özellikler
 - Üniversitelerin tercihen 4 yıllık iletişim, pazarlama, sosyal bilimler fakültelerinden mezun,
 - İçeriklerimizin hemen hemen bütününü oluşturan makyaj, saç, cilt bakımı gibi kadın güzellik sektörünün her alanında sıkılmadan, uzun süreler boyunca yabancı ve türkçe içerik araştırabilecek, üretip, işleyip, düzenleyebilecek bay veya bayan,
 - İçerik üretimi, sosyal medya ve dijital pazarlama konusunda ajans deneyimi zorunlu değildir, ancak istenilen önemli bir artıdır.
 - Bütün sosyal medya platformları, bu platformların kullanımlarını kolaylaştıracak ve etkili hale getirecek yan araçlar, internet, web video, e-posta, dijital platformlar ve iletişim kanalları konusunda bilgili, deneyimli,
 - Bütün sosyal medya kanallarına düzenli, yaratıcı, özgün içerik üretebilecek ve takipçi sayısını büyütebilecek deneyim ve yeteneklere sahip,
 - Online reklam kampanyaları, viral pazarlama, sosyal medya pazarlama, sosyal medya uygulamaları konularında tecrübeli ve yetkin, online itibar yönetimi, dijital PR, metin yazarlığı yapabilen,
 - Editoryal düzeyde Türkçeyi etkin, akıcı kullanan, dilbilgisi ve imla kurallarına hakim. Sosyal medya diline hakim,
 - Bilgi toplama becerisi yüksek, okuduğu her metni doğru anlayabilecek kadar iyi ingilizce bilen,
 - Araştırmayı seven, araştırmadan sıkılmayan, dünyadaki dijital trendlerini takip eden ve bunları kendi çalıştığı projelere uygulayabilen,
 - Arama motoru dostu, SEO kelimesinin hakkını verecek içerikler oluşturabilen, Google Analytics vb. sistemlerdeki raporları tarayıp, yorum ve raporlama yapabilecek düzeyde olan,
 - Mevcut markalar ile sıkı iletişimde olacak, memnuniyetlerini değerlendirebilecek ve ortak projeler üretip, markalara sunabilecek,
 - Gerekli olduğu zaman kriz yönetimi yapabilecek ve doğru kriz stratejilerini üretebilecek, 
 - Photoshop gibi grafik programlarından en az biri hakkında bilgi sahibi olmak, akıllı telefonda grafik işleyebilmek önemli bir artıdır.