Kendisine bağlı olan ekibin koordinasyonu ve iş planlamasını gerçekleştirip belirlenen hedeflere ulaşmasını sağlayabilecek
İş süreçleriyle ilgili gerekli kontrol, verimlilik ve performans analizlerini takibini sağlayacak.
İyi derecede Microsoft Office Excel bilen ve planlama yeteneğine sahip,
- Çağrı Merkezi dinamiklerine hakim,
- Çağrı merkezi ve ekip yönetimi ilgili Supervisor olarak tercihen deneyimli olan, operasyon yönetmiş,
- Tercihen hukuk bürosunda veya tahsilat yapan firmalarda çalışmış,
- Sözlü ve yazılı iletişim becerileri gelişmiş,
- İyi derece MS Office programlarını kullanabilen,
- Sorumluluk sahibi, hedef odaklı ve insan ilişkilerinde başarılı,
- Analitik düşünebilen ve proaktif ,
- Dinamik tempoya ayak uydurabilecek Takım Arkadaşı Arıyoruz.
İlan lokasyonu | İstanbul Avrupa / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | ADEM DOĞRUER |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Hizmet / Hukuk / Uzman |