Takım Lideri iş ilanı açıklaması
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz çağrı merkezi alanında faaliyet gösteren yabancı ortaklı kurumsal müşterimizin Şanlıurfa lokasyonunda görevlendirilmek üzere "Çağrı Merkezi Takım Lideri" arıyoruz.
Genel Nitelikler:
- Ön lisans veya üniversite mezunu,
- En az 2 yıl Takım Lideri görevinde Çağrı Merkezi Yönetimi tecrübesine sahip,
- iletişimi kuvvetli, müşteri odaklı,
- Raporlama ve sunum becerileri yüksek,
- Analitik ve problem çözme becerileri gelişmiş,
- Zamanını verimli ve etkin yönetebilen,
- Sonuç odaklı, motive ve profesyonel bakış açısına sahip,
- İnisiyatif alma ve karar verme becerileri gelişmiş,
- Ekibindeki çalışan mutluluğunu ve bağlılığını tüm performans göstergeleriyle birlikte sağlayabilien,
- Kurum kültürüne önem veren ve insan ilişkilerinde başarılı,
- Askerlik hizmetini tamamlamış
Not: Şehir dışından işe alınan yöneticilere kira yardımı ve taşınma yardımı uygulanmaktadır
İşin Tanımı:
- Yönetimi altındaki ekibin performanslarını yönetmek ve koçluk yapmak
- Motivasyonun arttırılması, iş bilgi ve becerilerinin geliştirilmesi için kendine bağlı çalışanlarla düzenli olarak iletişim içinde olmak.
- Müşterilere belirlenen standartlar doğrultusunda kaliteli hizmet verilmesini sağlamak
- Takım üyelerinin etkin ve verimli şekilde çalışmaları için gerekli müdahaleleri yaparak, müşteri hizmetlerinin günlük operasyonunun en iyi düzeyde yürütülmesini sağlamak
- Verimlilik ve performans analizlerini gerçekleştirmek,
- Kendisine bağlı ekibin koordinasyonu ve iş planlamasını gerçekleştirip belirlenen hedeflere ulaşmasını sağlamak,
- Çalışma arkadaşları ile takım ruhu içinde çalışılması ve motive edici çalışma ortamının oluşturulması.
- Sorumlu olduğu alanlarla ilgili raporlamaları gerçekleştirmek ve aksiyon planlarını yapmak.