Teknik Destek Uzmanı iş ilanı açıklaması
Firmamız bünyesinde görevlendirilmek üzere 2 adet Teknik Destek uzmanı personel ihtiyacı bulunmaktadır. İlgili pozisyonlar için aranan nitelikler aşağıda ki gibidir;
Teknik Destek Uzmanı:
GENEL NİTELİKLER
• Windows sistemleri konusunda deneyimli
• Network protokolleri ve servisleri hakkında bilgili (TCP/IP-DHCP,DNS, FTP, TELNET, - SMTP, HTTP, PROXY )
• Ağ Yönetim kavramları konusunda bilgili(Firewall, Antivirus, NAT, VPN, IDS, Certificate, Filtering vb)
• Active Directory yapısına hakim. DHCP, DNS, vb. Microsoft servislerinin yönetimi konusunda bilgili
• Konfigürasyon, yönetim, bakım, yazılım güncellemeleri, service pack/patch vb. güncellemelerinin yapılması konusunda deneyim sahibi
• Microsoft tabanlı uygulamaların yönetimi (Exchange, Sharepoint, TFS, System Center) konusunda bilgi sahibi
• Sistem ve kullanıcı desteği üzerine 1-2 yıl deneyimli
• Alanındaki yenilikleri takip edebilecek ve karşılaştığı sorunları çözebilecek düzeyde İngilizce bilgisine sahip
• Tercihen Meslek Yüksek Okullarının Bilgisayar Programlama ve Teknolojileri gibi ilgili bölümlerinden mezun
İŞ TANIMI
Mevcut Bilgisayar sistemlerinin sağlıklı ve güvenilir bir şekilde çalışması için sistem kurmak, kurulan sistemleri uygulamak, sonuçlarını kontrol etmek ve gelişen teknoloji ile geliştirmek (Yedekleme, v.b.), kullanıcı desteği vermek.
Sistematik,prosedürel çalışmayı seven,sistem yönetimi konusunda gelişmelere açık ve yeni teknolojileri takip edecek takım arkadaşı arıyoruz.