Teknik Servis Müşteri Hizmetleri Personeli iş ilanı açıklaması
                    
                    GÖREV, YETKİ VE SORUMLULUKLARI:    
 1-Telefon, mail vb. iletişim yollarıyla gelen tüketici çağrılarının karşılanıp yönlendirmenin yapılarak sonuçlandırılması.
 2-Garanti kapsamı ve ilk çalıştırma sonucu merkezdeki teknik servis’e ulaşan kurulum ve teknik servis formunun kontrolünün yapılması ve faturalandırılmanın sağlanması.
 3-Servis yazışmalarının yürütülmesi ve arşivlenmenin sağlanması. 
 4-Şehirdışındaki servislerin ihtiyaçlarının toplanıp, kontrol edilmesi ve raporlanması.
 5-Servislerin problemlerinin ve müşteri şikâyetlerinin toplanıp raporlanması ve yetkili kişilere yönlendirilmesi.
 6-Cihazlara gerekli yedek parça desteğinin sağlayabilmesi için, güncel cihaz bilgilerine sahip olunması. 
 7-Merkezdeki Teknik Servis hizmetlerine destek olunması.
 8-Şehirdışındaki servislere, merkezdeki teknik servis sürecinin prosedürünün anlatılması.
 9-Dökümantasyon takibine destek verilmesi.
 10-Yeni servis oluşumu işlemlerinin takip edilmesi ve duyurusunun yapılması, şehiriçi ve şehirdışı servis organizasyonlarının ayarlanması.
 11-Servis listesinin güncel tutulması.
 12-Servis programının güncel tutulması, kayıtlarının kontrolünün yapılması, programdaki hataları belirleyip düzeltici faaliyetlerde bulunulması.
 13-Üstünün vereceği diğer görevlerin yapılması.
 14-Garantisi devam eden cihazın içerisinden çıkan garantisi bitmiş parça için tutanak tutulması ve onayının alınmasının sağlanması.
 15-Depodan alınan ürünlerin alım, satım ve virman işlemlerinin yapılması.
 16-Teknik servis stok sayımını yapılması ve stok sayım sonuçlarının raporlanması.
 17-Düzenli olarak teknik servis faaliyet raporunun oluşturulması.
 18-Arıza nedeniyle ithalatçı firmalara gönderilen ürünlerin takibinin yapılıp kaydının tutulması ve arşivlenmesi.
 19-Teknik servise gelen ürünler için açılmış olan iş emri formlarının gün sonunda sistem üzerinden kapanışlarının yapılması.
 20-Yeni satın alınan ürünlerin kurulumu için yönlendirmenin yapılması.
 21-Arıza ve teknik servis arasındaki arızalı parçaların iadesi var ise bununla ilgili olarak depo ile koordinasyonun sağlanması.
 22-Teknik servis çalışanlarının aylık olarak tamir etmiş olduğu ürünlerin raporunun oluşturulması ve kesmiş oldukları fatura tutarlarının bildirilmesi.
 23-Arızalı ürünlerin sevkiyat yolu ile alımının sağlanabilmesi için depo’ya bilgi verilmesi.
 24-Teslimatları yapılan kurumları, belirli aylarda belirli aralıklarla arayarak sorunlarının olup olmadığının kontrolünün sağlanması.
 25-Alanı ile ilgili eğitim organizasyonlarına destek olunması ve kayıtlarının tutulması.
 26-Yapılan görüşmelerin, iş emirlerinin, servise gönderilen formların, teslimatı yapılan kurumların kayıtlarının CRM sistemine girişinin yapılması.
 
 NİTELİKLERİ:
 
 1-Meslek Lisesi veya MYO mezunu
 2-Alanınde en az 3 yıl deneyimli
 3-MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen
 4-Problem çözme becerisine sahip
 5-Ekip çalışmasına yatkın,
 6-Pozitif, güleryüzlü, enerjisi yüksek, insan ilişkileri kuvvetli
 7-Dikkatli, disiplinli 
 8-Türkçesi, ses tonu ve diksiyonu düzgün
 9-Yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek