Teknik Servis Müşteri Hizmetleri Personeli iş ilanı açıklaması
GÖREV, YETKİ VE SORUMLULUKLARI:
1-Telefon, mail vb. iletişim yollarıyla gelen tüketici çağrılarının karşılanıp yönlendirmenin yapılarak sonuçlandırılması.
2-Garanti kapsamı ve ilk çalıştırma sonucu merkezdeki teknik servis’e ulaşan kurulum ve teknik servis formunun kontrolünün yapılması ve faturalandırılmanın sağlanması.
3-Servis yazışmalarının yürütülmesi ve arşivlenmenin sağlanması.
4-Şehirdışındaki servislerin ihtiyaçlarının toplanıp, kontrol edilmesi ve raporlanması.
5-Servislerin problemlerinin ve müşteri şikâyetlerinin toplanıp raporlanması ve yetkili kişilere yönlendirilmesi.
6-Cihazlara gerekli yedek parça desteğinin sağlayabilmesi için, güncel cihaz bilgilerine sahip olunması.
7-Merkezdeki Teknik Servis hizmetlerine destek olunması.
8-Şehirdışındaki servislere, merkezdeki teknik servis sürecinin prosedürünün anlatılması.
9-Dökümantasyon takibine destek verilmesi.
10-Yeni servis oluşumu işlemlerinin takip edilmesi ve duyurusunun yapılması, şehiriçi ve şehirdışı servis organizasyonlarının ayarlanması.
11-Servis listesinin güncel tutulması.
12-Servis programının güncel tutulması, kayıtlarının kontrolünün yapılması, programdaki hataları belirleyip düzeltici faaliyetlerde bulunulması.
13-Üstünün vereceği diğer görevlerin yapılması.
14-Garantisi devam eden cihazın içerisinden çıkan garantisi bitmiş parça için tutanak tutulması ve onayının alınmasının sağlanması.
15-Depodan alınan ürünlerin alım, satım ve virman işlemlerinin yapılması.
16-Teknik servis stok sayımını yapılması ve stok sayım sonuçlarının raporlanması.
17-Düzenli olarak teknik servis faaliyet raporunun oluşturulması.
18-Arıza nedeniyle ithalatçı firmalara gönderilen ürünlerin takibinin yapılıp kaydının tutulması ve arşivlenmesi.
19-Teknik servise gelen ürünler için açılmış olan iş emri formlarının gün sonunda sistem üzerinden kapanışlarının yapılması.
20-Yeni satın alınan ürünlerin kurulumu için yönlendirmenin yapılması.
21-Arıza ve teknik servis arasındaki arızalı parçaların iadesi var ise bununla ilgili olarak depo ile koordinasyonun sağlanması.
22-Teknik servis çalışanlarının aylık olarak tamir etmiş olduğu ürünlerin raporunun oluşturulması ve kesmiş oldukları fatura tutarlarının bildirilmesi.
23-Arızalı ürünlerin sevkiyat yolu ile alımının sağlanabilmesi için depo’ya bilgi verilmesi.
24-Teslimatları yapılan kurumları, belirli aylarda belirli aralıklarla arayarak sorunlarının olup olmadığının kontrolünün sağlanması.
25-Alanı ile ilgili eğitim organizasyonlarına destek olunması ve kayıtlarının tutulması.
26-Yapılan görüşmelerin, iş emirlerinin, servise gönderilen formların, teslimatı yapılan kurumların kayıtlarının CRM sistemine girişinin yapılması.
NİTELİKLERİ:
1-Meslek Lisesi veya MYO mezunu
2-Alanınde en az 3 yıl deneyimli
3-MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen
4-Problem çözme becerisine sahip
5-Ekip çalışmasına yatkın,
6-Pozitif, güleryüzlü, enerjisi yüksek, insan ilişkileri kuvvetli
7-Dikkatli, disiplinli
8-Türkçesi, ses tonu ve diksiyonu düzgün
9-Yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek