DAMLA İNSAN KAYNAKLARI Telefon Bankacılığı Müşteri Hizmet Yetkilisi İş İlanı

Telefon Bankacılığı Müşteri Hizmet Yetkilisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

İşe alım danışmanlığını yapmakta olduğumuz Türkiye'nin en yeni bankasının İletişim merkezi için,

 

  • Bankanın kadrolu personeli olarak Müşteri Hizmetleri Yetkilisi pozisyonunda görev alabilecek,
  • Banka müşterilerinin öneri, istek, şikayet ve bankacılık işlemlerini gerçekleştirebilecek,

Aranan Nitelikler
  • Lisans mezunu ,

  • İstanbul'da ikamet eden,

  • 1989 doğumlu ve üzeri ,

  • Diksiyonu düzgün,

  • Telefonla iletişim yeteneği güçlü,

  • İkna kabiliyeti olan,

  • İnsan ilişkilerinde başarılı,

  • Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış ya da en az iki yıl tecilli,

 

 

Telefon Bankacılığı Yetkilileri arıyoruz.


Telefon Bankacılığı Müşteri Hizmet Yetkilisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma DAMLA İNSAN KAYNAKLARI
Sektör / Bölüm / Pozisyon Finans - Ekonomi / Finans / Eleman