Ulusal Tv Reklam Rezervasyon Takım Lideri (Supervisor) iş ilanı açıklaması
İşin Detayı
Yapımcılığını yapmakta olduğumuz, TV programlarımız için Çağrı merkezi Supervisor" arayışımız bulunmaktadır.
Genel Nitelikler:
• Üniversite veya yüksekokul mezunu,
• Çağrı merkezinde minimum 2 yıl outbound / satış projelerinde müşteri hizmet ekiplerinde takım lideri olarak çalışmış,
• Ekip yönetimi ve motivasyonu konusunda tecrübeli,
• Raporlama becerileri gelişmiş,
• Hedef odaklı çalışabilen,
• İkna kabiliyeti yüksek,
• Sözlü ve yazılı iletişim yeteneği yüksek,
• Kurum kültürüne önem veren ve insan ilişkilerinde başarılı,
• Dinamik ve yoğun tempoda çalışabilecek,
• Çağrı Merkezi ekip yönetimi alanında medya olarak kariyerine devam etmek isteyen,
İş Tanımı:
• Çağrı merkezi operasyonlarında kendi takımı ile süreçleri yönetmek,
• Kendisine bağlı ekibin koordinasyonu ve iş planlamasını gerçekleştirip belirlenen hedeflere ulaşmasını sağlamak,
• Verimlilik ve performans analizlerini gerçekleştirmek,
• Ekibinin motivasyonunu ve bağlılığını sağlamak,
• Çalışma arkadaşları ile takım ruhu içinde çalışılması ve motive edici çalışma ortamının oluşturulması.
• Sorumlu olduğu alanlarla ilgili raporlamaları gerçekleştirmek ve aksiyon planlarını yapmak.
Çalışma Şartları:
• Baz Net Maaş + Dolgun Prim + Yemek + Yol + SGK 'dır.