Üst Düzey Yönetici Asistanı iş ilanı açıklaması
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz sektöründe öncü kurumsal müşterimiz için ''Üst Düzey Yönetici Asistanı'' arıyoruz.
Genel Nitelikler;
. Min önlisans mezunu,
. Tercihen İngilizce bilen,
. Benzer pozisyonda min 3 yıl deneyimli,
. MS Office programlarına hakim,
. Koordinasyon yeteneği ve kurum temsiliyeti güçlü,
. Prezantabl ve iletişim yeteneği kuvvetli,
. Avrupa Yakası'nda ikamet eden.
İş Tanımı;
. Yöneticinin çalışmalarını etkili bir şekilde desteklemek, yöneticinin iş yükünü hafifleterek verimliliğe katkı sağlamak.
. Tüm büro ve yönetici asistanlığı hizmetlerinin, yönetim fonksiyonlarına uygun olarak düzenlenmesini ve yürütülmesini sağlamak.
. Yöneticinin telefon, mail, randevu ve toplantı trafiğini yönetmek.
. Yöneticinin tüm resmi ve gerekli hallerde özel işlerini takip, koordine ve organize etmek.
. Yöneticinin yurt içi ve yurt dışı seyahatlerini organize etmek ve gerekli olduğu durumlarda refakat etmek.
. Gerekli hallerde yöneticinin refakatinde veya temsilen davet ve etkinliklere katılmak.
. Misafir ve ziyaretçilerin uygun şekilde karşılanmasını, ağırlanmasını ve uğurlanmasını sağlamak.
. Yöneticinin ihtiyaç duyduğu raporlar ve sunumları, ilgili birimler ile koordineli halde hazırlamak, sunmak.
"HAPPY İnsan Kaynakları, Eğitim ve Danışmanlık Ltd. Şti." Türkiye İş Kurumu' nun 728 numaralı izin belgesi ile faaliyetlerini sürdürmektedir.''