Uygulama Geliştirme Birimi bünyesindeki servis ve uygulamalar tarafından gerçekleştirilemeyen işlemleri yerine getirmek, servis ve uygulamalardan kaynaklanan hataların giderilmesine yönelik olarak çalışmaları gerçekleştirmek.
Temel görev ve sorumluluklar:
• CRM arayüzlerinden kaynaklanan hatalar nedeniyle işlemleri duran ADSL abonelerinin işlemlerinin devam etmesini sağlamak amacıyla, abone kayıtlarında oluşan hataları düzeltmek,
• Müdahele edilen abone kayıtları ile ilgili talep sahibi birimlere geri dönüşte bulunmak,
• Önceden planlanmış ya da iş birimlerinden gelen talepler doğrultusunda iptal, askıya alma gibi toplu abonelik işlemlerine destek olmak
• Sorun giderme aşamasında gerektiği hallerde Yazılım Geliştirme Bölümü ile koordineli olarak çalışarak, ADSL CRM sistemlerindeki yazılım bug'ları için Yazılım Geliştirme Bölümü'ne talepte bulunmak,
• Yazılım Geliştirme Bölümü'nden gelen talepler doğrultusunda çalışmalar yapmak,
• ADSL CRM sistemlerindeki operasyon işleri planlamak, takip etmek ve uygulamak.
• Yazılım Geliştirme ekipleri ve 3. parti ekipler tarafından geliştirilen yazılımların çalıştırılmasını, desteğini ve sürekliliğini sağlamak
İlan lokasyonu | İstanbul Avrupa / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | D-Smart |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Bilişim / Bilgi Teknolojileri / Uzman Yardımcısı |