YILDIZ HOLDİNG AŞ Yönetici Asistanı İş İlanı

Yönetici Asistanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Türkiye'nin en büyük ve hızlı büyüyen gruplarından; Ülker, Bizim, Alpella, Uno, Godiva, Superfresh gibi markaları bünyesinde bulunduran Yıldız Holding ailesinden Kerevitaş, Genel Merkezimizde görevlendirmek üzere Yönetici Asistanı aramaktadır.

 

 

Kurum içi ve kurum dışı iletişiminin sağlanması, mail, telefon ve toplantı trafiğinin yönetilmesi ve  koordinasyonu,

Toplantıların organizasyonunu ve takibini yapmak

Yöneticisi ile ilgili evrakların dosyalanması ve arşivlenmesi,

Asiste edilen yöneticinin günlük iş akışını ve çalışmalarının takip edilmesi, yönlendirilmesi

Aylık bazda standart raporlamaların yapılması

Gerekli raporların ilgili birimlerden temin edilmesi, hazırlanması, yazışmaların yapılması takip edilmesi

Toplantı, organizasyon ve rezervasyon işlerinin takibinin ve kontrolünün yapılması

Gerekli görülmesi durumunda toplantılara katılması, toplantı notlarının tutulması ve ilgili birimlere dağıtılması


Aranan Nitelikler

Üniversite mezunu,

Yönetici Asistanlığı alanında en az 3 yıl tecrübeli,

İyi derecede İngilizce bilen,

MS Office Programlarını iyi derecede kullanabilen,

Raporlama ve sunum becerisi yüksek, 

Etkin iletişim becerilerine sahip, 

Zaman yönetimi, takip, planlama ve organizasyon yeteneği olan,

Temsil yeteneği güçlü,

Yoğun çalışma temposuna uyum gösterebilecek, 

Seyahat engeli bulunmayan ve 30 yaşını aşmamış,


Yönetici Asistanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma YILDIZ HOLDİNG AŞ
Sektör / Bölüm / Pozisyon Gıda / İthalat/İhracat / Ofis Elemanı