YILDIZ HOLDİNG AŞ Yönetici Asistanı İş İlanı

Yönetici Asistanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Türkiye'nin en büyük ve hızlı büyüyen Yıldız Holding, Global Hukuk İşleri Başkanlığı’nda görevlendirmek üzere Yönetici Asistanı aranmaktadır. Pozisyon ile ilgili uygun adayların taşıması gereken özellikler aşağıda yer almaktadır:

     

- Departmanın günlük operasyonel işlerini yürütecek,

- Görüşme, seyahat ve toplantı organizasyonlarını planlayacak,

- Telefon trafiğini yönetecek ve departman içi doküman akışını sağlayacak.

 


Aranan Nitelikler

- En az 1-2 yıl yönetici departman asistanlığı deneyimine sahip,

- Çok iyi düzeyde yazılı ve sözlü ingilizce bilen,

- MS Office programlarına hakim,

- Diksiyonu düzgün, iletişimi kuvvetli,

- Planlama ve organizasyon becerileri gelişmiş olan.

 


Yönetici Asistanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma YILDIZ HOLDİNG AŞ
Sektör / Bölüm / Pozisyon Hızlı Tüketim Malları / Sekreterya / Ofis Elemanı