İş TanımıSigortacılık alanında faaliyet gösteren firmamızın Genel Müdürlüğünde görevlendirilmek üzere:
- Yöneticiler ile diğer birimler arasında iletişimi ve koordinasyonu sağlayabilecek,
- İç ve dış yazışmaların takibini ve raporlamasını yapabilecek,
- Tüm e-posta, telefon, toplantı vb. trafiği doğru, etkin ve hızlı bir şekilde takip edebilecek ve de yönetebilecek,
- Yöneticisinin ajandasını ve görüşmelerini takip edip organize edebilecek
olan aşağıdaki niteliklerde deneyimli “Yönetici Asistanı” arayışımız mevcuttur.
Aranan Nitelikler - Üniversitelerin ilgili bölümlerinden ön lisans/ lisans derecesi ile mezun,
- Çok iyi derecede İngilizce bilen,
- Yönetici asistanlığı ya da halkla ilişkiler alanında en az 2 yıl tecrübe sahibi,
- MS Office programlarına hâkim,
- Dosyalama ve takip bilgisi olan,
- Sorumluluk sahibi, titiz, detaycı, düzenli ve dikkatli çalışan,
- İş takibi, organizasyon ve planlama becerisi gelişmiş,
- İnsan ilişkilerinde başarılı,
- Yazılı ve sözlü iletişim becerileri yüksek,
- Diksiyonu düzgün,
- Güler yüzlü, dış görünümüne önem veren,
- Prezantabl,
- Esnek çalışma saatlerine uyum gösterebilecek,
- Tercihen İstanbul-Avrupa yakasında ikamet eden,
- 35 yaşını aşmamış,
Sigorta sektöründe faaliyet gösteren şirketimizin Genel Müdürlüğünde görevlendirmek üzere “Yönetici Asistanı” arayışımız bulunmaktadır.