SBN SİGORTA AŞ. Yönetici Asistanı İş İlanı

Yönetici Asistanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Sigortacılık alanında faaliyet gösteren firmamızın Genel Müdürlüğünde görevlendirilmek üzere:

  • Yöneticiler ile diğer birimler arasında iletişimi ve koordinasyonu sağlayabilecek,
  • İç ve dış yazışmaların takibini ve raporlamasını yapabilecek,
  • Tüm e-posta, telefon, toplantı vb. trafiği doğru, etkin ve hızlı bir şekilde takip edebilecek ve de yönetebilecek,
  • Yöneticisinin ajandasını ve görüşmelerini takip edip organize edebilecek

olan aşağıdaki niteliklerde deneyimli  “Yönetici Asistanı” arayışımız mevcuttur.


Aranan Nitelikler
  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden ön lisans/ lisans derecesi ile mezun,
  • Çok iyi derecede İngilizce bilen,
  • Yönetici asistanlığı ya da halkla ilişkiler alanında en az 2 yıl tecrübe sahibi,
  • MS Office programlarına hâkim,
  • Dosyalama ve takip bilgisi olan,
  • Sorumluluk sahibi, titiz, detaycı, düzenli ve dikkatli çalışan,
  • İş takibi, organizasyon ve planlama becerisi gelişmiş,
  • İnsan ilişkilerinde başarılı,
  • Yazılı ve sözlü iletişim becerileri yüksek,
  • Diksiyonu düzgün,
  • Güler yüzlü, dış görünümüne önem veren,
  • Prezantabl,
  • Esnek çalışma saatlerine uyum gösterebilecek,
  • Tercihen İstanbul-Avrupa yakasında ikamet eden,
  • 35 yaşını aşmamış,

Sigorta sektöründe faaliyet gösteren şirketimizin Genel Müdürlüğünde görevlendirmek üzere “Yönetici Asistanı” arayışımız bulunmaktadır.


Yönetici Asistanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma SBN SİGORTA AŞ.
Sektör / Bölüm / Pozisyon Sigortacılık / Sekreterya / Uzman