İş TanımıŞirketimizde aşağıdaki görevleri yerine getirebilecek bayan yönetim asistanı aranmaktadır.
- Telefonlara cevap vermek ve ilgili yöneticilere aktarılmasını sağlamak
- Misafirlerin karşılanması, yönlendirilmesi ve ağırlanmasında yardımcı olmak
- Gerekli dokümanların ve evrakların takibini sağlamak
- Gelen ve gönderilen belge, kargo/kurye kayıtlarını almak
- Yöneticinin seyahatlerini düzenlemek, biletlerini almak, toplantı, seminerlerin ve diğer davetlerin organizasyonunu yapmak
- Yöneticinin imza gerektiren evrakları hatırlatmak ve imzalatmak, yazılması gereken yazıları yazmak
Aranan Nitelikler -
- En az Lise veya tercihen MYO mezunu
- Santral Operatörü olarak en az 3 yıl deneyim sahibi
- Sözlü ve yazılı iletişim becerileri yüksek
- Etkin iletişim becerilerine sahip
- Diksiyonu düzgün, güler yüzlü
- Telefon ve evrak trafiğini yönetebilen