2 A Yönetim Hizmetleri Ltd Şti Yönetici Asistanı İş İlanı

Yönetici Asistanı iş ilanı açıklaması

Şirketimizin randevu, toplantı ve telefon trafiğinin yönetilmesi,

Raporlama, yazışma ve arşivleme sisteminin takip edilmesi süreçlerinde görev alacak Yönetim Kurulu Başkanı Asistanı arıyoruz.

Aranan Nitelikler

Lisans mezunu,
Yönetici Asistanlığı konusunda minimum 3 yıl deneyimli,
Üst düzey diğer yöneticiler ve üst düzey misafirleri karşılamak, tüm misafirlerin ikram ve ağırlamalarının gerçekleştirilmesi,
Ulaşım, transfer, otel rezervasyon vb. işlemlerinin takip edilmesi,
Protokol ve insan ilişkilerinde başarılı,
Planlama ve organizasyon becerisi gelişmiş, sonuç odaklı,
Dinamik ve dış görünümüne özen gösteren,
Sözlü ve yazılı iletişim yeteneği kuvvetli,
MS Office programlarına hakim,
Tercihen Avrupa Yakasında ikamet eden,

Yönetici Asistanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Şişli
İlan Tarihi 08/07/2016
Cinsiyet Kadın
Yaş Aralığı 20 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma 2 A Yönetim Hizmetleri Ltd Şti
Sektör / Bölüm / Pozisyon Savunma/Güvenlik / Tümü / Yönetici Asistanı