Yönetici Asistanı iş ilanı açıklaması
İş Açıklaması
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz uluslararası lojistik firması için “Yönetici Asistanı” arıyoruz.
• Ajandalarının takip edilmesi, ilgili planlama ve koordinasyonların sağlanması, günlük / haftalık programlarının oluşturulması,
• Ofisin idari işleriyle ilgilenilmesi, ihtiyaçların takibinin sağlanması,
• Tüm birimler ile iletişiminin koordine edilmesi,
• Evrak ve imza süreçlerinin organize edilmesi,
• Randevu ve organizasyon talepleri için ilgili kişiler ile iletişim sağlanması,
• Ön Muhasebe işlemlerinin gerçekleştirilmesi,
• Telefon ve e-mail trafiğinin yönetilmesi,
• Yurt içi / yurt dışı seyahat organizasyonlarının koordine edilmesi,
• Misafirlerin karşılanması ve ağırlanması.
İstenen Yetenekler ve Uzmanlıklar
• En az Lisans mezunu,
• İngilizce bilen ,
• Benzer bir pozisyonda en az 2 yıl deneyimli,
• MS Office uygulamalarına hakim,
• İletişim, planlama ve organizasyon becerisi kuvvetli,
• Diksiyonu düzgün, prezantabl, dış görünümüne özen gösteren,
• Ön muhasebe işlemlerine hakim,
• Anadolu Yakasında ikamet eden.
"HAPPY İnsan Kaynakları, Eğitim ve Danışmanlık Ltd. Şti." Türkiye İş Kurumu' nun 728 numaralı izin belgesi ile faaliyetlerini sürdürmektedir."