Yönetici Asistanı iş ilanı açıklaması
Yöneticisi tarafından verilen ve sorumluluğunda bulunan tüm görevlerin, iş akış planına uygun, doğru, etkin ve eksiksiz bir şekilde yönetimini sağlamak,
Yöneticisinin ajandasını takip etmek, günlük ve haftalık iş planlamasını ve koordinasyonu sağlamak,
Yöneticisinin günlük ve/veya haftalık programı hakkında ilgili personeli sorumlulukları doğrultusunda bilgilendirmek,
Bağlı bulunduğu yöneticisinin seyahat, toplantı ve diğer organizasyonlarını yapmak ve takip etmek,
Gerektiğinde toplantı sunumlarını hazırlamak, toplantıda bulunarak tutanak tutmak ve kararları raporlamak,
Gerektiğinde analiz, rapor ve sunum hazırlamak,
Dosyalama ve arşivleme yapmak,
Telefon trafiğinin etkin olarak yönetmek,
Misafirlerin karşılanması ve ağırlanması konusunda yönlendirici olmak,
Santral, fotokopi, yazıcı, tarayıcı gibi ofis cihazlarını kullanmak,
Grup içerisindeki bölümlere gerektiğinde destek vermek.
Aranan Nitelikler
MS Office programlarına (Word, Excel, PowerPoint) hâkim,
Analitik düşünebilen, pratik hareket edebilen, çözüm odaklı,
Detaycı, sistemli ve düzenli çalışmayı prensip edinmiş,
Etkin iletişim becerilerine sahip,
Çalıştığı kurumu en iyi şekilde temsil edebilecek,
İş takibi, planlama, organizasyon ve koordinasyon becerilerine sahip,
Protokol ve insan ilişkilerinde başarılı,
Dinamik ve hızlı çalışabilen,
Yazışma tekniklerine hâkim,
Diksiyonu düzgün,
Uzun süreli çalışmayı düşünen