Happy İnsan Kaynakları Yönetici Asistanı İş İlanı

Yönetici Asistanı iş ilanı açıklaması

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Hukuk sektöründe öncü olan müşterimizin Balmumcu’daki bürolarında görev alacak “Yönetici Asistanı” ihtiyacımız bulunmaktadır.

Genel Nitelikler:
• Lisans mezunu,
• Hukuk Bürosu’nda, Yönetici Asistanı pozisyonunda min. 2 yıl deneyimli,
• MS Office uygulamalarına hakim ve tercihen Teamwork programını bilen,
• Ön Muhasebe işlemlerini yürütebilecek bilgisi olan,
• İletişim, planlama, organizasyon ve temsil yetkinliği güçlü,
• İşinde titiz, sorumluluk sahibi ve iş takibi konusunda kendine güvenen,
• Diksiyonu düzgün, prezantabl, dış görünümüne özen gösteren,
• Balmumcu / Beşiktaş lokasyonuna ulaşım sorunu olmayan,
• 35 yaşını aşmamış, bayan.

İş Tanımı:
• Gün içerisindeki tüm telefon ve mail trafiğini yönetilmesi, dosyalama işlemlerinin gerçekleştirilmesi,
• Hukuksal işlemlerin evrak takibinin yapılması ve gerektiğinde hukuksal işlemlere destek verilmesi,
• Cari mutabakatların, tüm ödeme ve tahsilatların takibinin yapılması,
• Adli ve idari yargı mercileri, noter ile diğer resmi kurum ve kuruluşlardaki kuruma ait işlerin takibinin yapılması,
• Ofise gelen evrak ve kargoların takibi, ilgili kişilere iletilmesi ve misafirlerin yönlendirilmesi,
• Yasal süreçlere ilişkin tüm detayların takip edilerek avukatların bilgilendirilmesi,
• Ofisin tüm idari işler, seyahat planları, bilet / rezervasyon, araç kiralama vb. işlemlerinin yürütülmesi.

Yönetici Asistanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 12/12/2016
Cinsiyet Kadın
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Happy İnsan Kaynakları
Sektör / Bölüm / Pozisyon Hukuk / Destek Hizmetleri / Yönetici Asistanı