Yönetici Asistanı iş ilanı açıklaması
ARANILAN NİTELİKLER
- Asistanlık konusunda en az 1 yıl mesleki deneyimi olan,
- Ofis uygulamalarını iyi derecede kullanabilen,
- Sözlü ve yazılı iletişim yönü güçlü,
- Planlama ve organizasyon becerisi gelişmiş,
- Zamanı etkin kullanabilen, pratik.
- Dikkatli ve özenli çalışma yöntemi olan, analitik düşünebilen,
- Diksiyonu düzgün, prezantabl
- Bayan
GÖREV TANIMI
- Yöneticisinin mail trafiğini yönetmek, günlük, haftalık ve aylık randevularını düzenlemek,
- Yöneticisinin talimatına göre telefon, skype görüşmelerini, toplantılarını organize etmek ve yönetici tarafından gerekli görüldüğünde pazarlama faaliyetlerine dönük ön görüşmeleri ve toplantıları yapabilmek.
- Yöneticisinin dokümantasyon ve dosyalama işlemlerini takip etmek.
- Yöneticisinin toplantı, seyahat ve diğer programlarının organizasyonunu yapmak.
- Faaliyetlerine ilişkin bilgilerin kullanıma hazır bir biçimde bulundurulmasını, rapor ve benzerlerinin dosyalanmasını sağlamak, gerektiğinde konuya ilişkin belge ve bilgileri sunmak.
- Faaliyetleri ile ilgili işlem ve kayıtları tam, doğru ve zamanında tutmak, kayıtların saklanmasını ve gizliliğinin korunmasını sağlamak.
- Gerektiğinde çalıştığı bölümde yürütülen diğer faaliyet ve işlemlere yöneticisi tarafından verilen talimatlar çerçevesinde yardımcı olmak.
- Yaptığı işin kalitesinden sorumlu olmak ve kendi sorumluluk alanı içerisinde gerçekleştirilen işin kalitesini kontrol etmek.
-Yöneticiye ya da misafirine dönük ikramlarda yardımcı olmak.