Av. Pırıl Erkanlı Üçgül Yönetici Asistanı İş İlanı

Yönetici Asistanı iş ilanı açıklaması

Şirketlere ve gerçek kişilere avukatlık ve hukuki danışmanlık hizmeti veren köklü hukuk büromuza;
Üniversite mezunu,
Ön muhasebe tecrübesi olan,
Bilgisayar, yazıcı, tarayıcı ve Office programlarını (MS Word, Outlook, Excel) kullanabilen,
Gelişime, öğrenmeye açık ve uzun süreli çalışmak isteyen,
Yazılı ve sözlü iletişim becerisi olan,
Diksiyonu düzgün,
25 - 35 yaş aralığında,
Büro yönetimi / yönetici asistanlığı / sekreterlik konularında iş tecrübesi bulunan,
Temsil yeteneği ve insan ilişkileri güçlü,
Giyimine ve görünümüne özen gösteren,
Dikkatli ve düzenli,
Asistan / Sekreter alınacaktır.


İş Tanımı;
Telefon, e-posta, faks trafiğinin yönetilmesi,
Gelen-giden evrak akışının sağlanması ve doğru kişilere ulaştırılması,
Misafirlerin karşılanması, yönlendirilmesi ve ağırlanması,
Ofisin hukuki ve teknik işler dışındaki genel düzeninin sağlanması.


Adaylarda;
- Büro yönetimi / yönetici asistanlığı / sekreterlik konularında eğitimin bulunması,
- Hukuk bürosunda iş tecrübesi olması,
- Sigara kullanmama
tercih sebebidir.


Not: Ofisimizin çalışma saatleri hafta içi 09:00 - 18:30 ve hafta sonu Cumartesi 10:00 - 15:00 'dir.

Yönetici Asistanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Ankara / Çankaya
İlan Tarihi 17/05/2017
Cinsiyet Kadın
Yaş Aralığı 25 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Av. Pırıl Erkanlı Üçgül
Sektör / Bölüm / Pozisyon Hukuk / İdari İşler / Sekreter