Yönetici Asistanı iş ilanı açıklaması
Üniversitelerin İktisat, İşletme, Büro Yönetimi, Sekreterlik bölümlerinde Ön Lisans ya da Lisans yapmış olan,
Yönetici Asistanı pozisyonunda en az 3 yıl deneyimli,
Analitik düşünebilen, pratik hareket edebilen, çözüm odaklı,
Detaycı, sistemli ve düzenli çalışmayı prensip edinmiş,
Etkin iletişim becerilerine sahip,
Çalıştığı kurumu en iyi şekilde temsil edebilecek,
İş takibi, planlama, organizasyon ve koordinasyon becerilerine sahip,
Protokol ve insan ilişkilerinde başarılı,
MS Office programlarına (Word, Excel, PowerPoint) hâkim,
Dinamik ve hızlı çalışabilen,
Yazışma tekniklerine hâkim,
Diksiyonu düzgün,
İngilizce okuduğunu anlama ve yazma konusunda tercihen iyi seviyede bilgi sahibi,
Esnek ve yoğun çalışma saatlerine ayak uydurabilecek, sorumluluk bilinci gelişmiş,
Uzun süreli çalışmayı düşünen,
Ofis cihazlarını (faks,fotokopi,tarayıcı vb.) kullanabilen
Seyahat engeli bulunmayan,
25 - 35 yaşları arasında bir çalışma arkadaşı arıyoruz.
İŞ TANIMI
Yöneticisi tarafından verilen ve sorumluluğunda bulunan tüm görevlerin, iş akış planına uygun, doğru, etkin ve eksiksiz bir şekilde yönetimini sağlamak
Yöneticisinin ajandasını takip etmek, günlük ve haftalık iş planlamasını ve koordinasyonu sağlamak
Yöneticisinin günlük ve/veya haftalık programı hakkında ilgili personeli sorumlulukları doğrultusunda bilgilendirmek,
Bağlı bulunduğu yöneticisinin seyahat, toplantı ve diğer organizasyonlarını yapmak ve takip etmek,
Randevu, evrak takibi ve yurtiçi/yurtdışı yazışmalarını yapmak,
Gerektiğinde toplantı sunumlarını hazırlamak, toplantıda bulunarak tutanak tutmak ve kararları raporlamak,
Gerektiğinde analiz, rapor ve sunum hazırlamak,
Dosyalama ve arşivleme yapmak,
Telefon trafiğinin etkin olarak yönetmek,
Misafirlerin karşılanması ve ağırlanması konusunda yönlendirici olmak,
Santral, fotokopi, yazıcı, tarayıcı gibi ofis cihazlarını kullanmak,
Grup içerisindeki bölümlere gerektiğinde destek vermek,