Yönetici Asistanı & Satış Destek Personeli iş ilanı açıklaması
GENEL NİTELİKLER
abas, ERP yazılım danışmanlık hizmeti ve desteği sunan yerel olarak konumlandırılmış firmalardan oluşan Almanya merkezli global bir gruptur. İşletmelere, 35 yıllık tecrübesi ile ERP yazılım çözümleri sunmaktadır. Almanya Karlsruhe merkezi ile birlikte 29 ülke ve 65 lokasyonda 1.000'den fazla danışman ile müşterilerine hizmet vermektedir. Dünya çapında 3.300'den fazla firma abas ERP yazılımını kullanmaktadır.
abas Türkiye ofisi ise, 1980 yılından bu yana IT eğitim ve danışmanlık hizmeti vermekte olup, 2005 yılından beri abas'ın Türkiye iş ortaklığını yürütmektedir. Firma, bayi ağı ile birlikte İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Antalya'da, pek çok farklı sektörde faaliyet gösteren müşterilerine hizmet vermektedir.
abas Türkiye'nin İstanbul-Avrupa yakasındaki ofisinde görevlendirilmek üzere aşağıdaki iş tanımı ile çalışacak YÖNETİCİ ASİSTANI & SATIŞ DESTEK PERSONELİ aramaktayız.
GENEL NİTELİKLER
- Üniversitelerin Mütercim Tercümanlık veya Dil Edebiyat bölümlerinden mezun,
- Çok iyi derecede İngilizce ve/veya Almanca bilen,
- Tercihen B sınıfı ehliyet sahibi olup aktif olarak araç kullanabilen,
- Bay adaylar için askerliğini tamamlamış olan,
- Prezantabl/Dış görünümüne özen gösteren,
- Konuşması ve diksiyonu düzgün,
- İkna ve sunum yeteneği kuvvetli,
- İnsan ilişkilerinde başarılı ve iletişim gücü yüksek,
- İş takip ve sonuçlandırma yeteneğine sahip,
- Takım bilincine sahip
İŞ TANIMI
- Genel Müdür asistanlığını yapmak,
- İngilizce ve/veya Almanca'dan Türkçe'ye yazılım, doküman, web sitesi haberleri gibi içeriklerin teknik çevirilerinin yapılması,
- Satış departmanına soğuk aramalarda destek verilerek potansiyel müşterilerin aranması.