Yönetici Asistanı - Sekreter iş ilanı açıklaması
YÖNETİCİ ASİSTANI - SEKRETER (RESEPSİYON SORUMLUSU)
GENEL NİTELİKLER
* Ön Lisans veya Üniversite mezunu,
* İngilizce bilen,
* Benzer pozisyonlarda deneyimli,
* Bursa’da ikamet eden veya edecek,
* İletişim ve problem çözme ve organizasyon becerileri gelişmiş, sonuç odaklı,
* Dikkatli, planlı çalışabilen, sorumluluk sahibi, işini takip eden
* Ofis ekipmanlarını ve bilgisayar programlarını etkin bir şekilde kullanabilen,
* Sigara Kullanmayan
İŞ TANIMI
* Telefon cevaplayacak ve resepsiyon iş akışını takip edecek
* Şirketin yurt içi - dışı Otel- Bilet-Araç rezervasyonlarını takip edecek
* Ofis Programları, CRM ve Dokterkon program girişleri ve arşivleme işlemi yapacak,İnternet Sosyal Medya Kullanımı konusunda tecrübeli,
* Yönetici ve Satış ekibinin vize işlemleri/ evraklarının hazırlanması
* Gelen / giden posta takibi
* Satınalma departmanına destek olmak
* Ofis genel durumu ve düzenini sağlayacak SEKRETER alınacaktır.
Tecrübe:
En az 1 yıl tecrübeli adaylar
Eğitim Seviyesi:
Ön Lisans(Mezun), Lisans(Mezun)
Yabancı Dil:
İngilizce( Okuma : İyi, Yazma : İyi, Konuşma : İyi)