Köklü Yatırım Yönetici Ofis Asistanı İş İlanı

Yönetici Ofis Asistanı iş ilanı açıklaması

SEKTÖRÜNDE LİDER ŞİRKETİMİZİN KIZILAY’DA BULUNAN MERKEZ OFİSİNDE GÖREVLENDİRİLMEK ÜZERE
“YÖNETİCİ ASİSTANI” arıyoruz.
Büro tecrübesi bulunan,
En az lise mezunu,
Ms Office Uygulamarına hakim,
Yazılı ve sözlü iletişim becerileri kuvvetli,
Diksiyonu düzgün,
Planlama ve raporlama yapabilme becerisine sahip,
Yoğun iş temposuna uyum sağlayabilecek,
İnsan ilişkilerinde başarılı,
Sorumluluk sahibi, dürüst, güvenilir, güler yüzlü, sabırlı, uzun vadeli, istikrarlı bir şekilde, motivasyonu yüksek çalışmayı hedefleyen.
Eğitime ve gelişime açık, ekip çalışmasına uyumlu,
Ankara’da, Kızılay’a ulaşım konusunda problem yaşamayacağı ikamette oturan.
İşin ciddiyetinde olabilecek bayan yönetici asistanı çalışma arkadaşları arıyoruz.

İŞ TANIMI
Danışmanlarımızın ajandasını organize ve takip edilmesi,
Toplantı ve müşteri randevularının organizasyonunu yapılması,
Telefon ve e-mail trafiğini yönetilmesi,
Şirket içi ve şirket dışı bilgi akışını sağlanması,
Ofis işlerini yürütmek ve takip edilmesi.

Yönetici Ofis Asistanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Ankara / Çankaya
İlan Tarihi 28/02/2017
Cinsiyet Kadın
Yaş Aralığı 25 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Köklü Yatırım
Sektör / Bölüm / Pozisyon Gayrimenkul / Ofis Yönetimi / Asistan