Danışmanlığını yapmakta olduğumuz çağrı merkezi sektöründe hizmet veren lider kurumsal müşterimiz için Satış Müşteri Temsilcileri arıyoruz. Genel Nitelikler • En az Lise mezunu • İkna kabiliyeti ve görev bilinci yüksek, • Ses tonu, diksiyonu düzgün, iletişim becerisi g..
BAYRAMPAŞA MERKEZDE BULUNAN (METROBÜS DURAĞINA 200mt. MESAFEDE) FİRMAMIZIN MÜŞTERİ DEPARTMANINDA ÇALIŞACAK DİKSİYONU DÜZGÜN,İNSAN İLİŞKİLERİ KUVVETLİ, SİGARA KULLANMAYAN, BAY/BAYAN PERSONELLER ALINACAKTIR. HAFTA İÇİ : 08:30 - 19:00 CUMARTESİ: 08:30 - 14:00 NET MAAŞ : ASGARİ ..
İHRACAT FİRMAMIZA TEKSTİL ÜZERİNDE DENEYİMLİ FRANSIZCA BİLEN BAYAN MÜŞTERİ TEMSİLCİLER VE YARDIMCILARI ARAMAKTAYIZ. ALTINŞEHİR-K.ÇEKMECE-İSTANBUL CANTEKS TEKSTİL İÇ VE DIŞ TİC. LTD. ŞTİ...
Büyükçekmece Lokasyonumuzda Part-Time Müşteri Temsilcisi olarak görev alacak çalışma arkadaşları aramaktayız. * MS Office programlarına hakim, * İş yoğunluğunda Yükleme ve dağıtım işi yapacak. • İletişim yeteneği gelişmiş, • Ekip çalışmasına yatkın, • Müşteri ve..
GENEL NİTELİKLER Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun , Satış ve satış ekibi yönetiminde en az 2 yıl çalışmış, Liderlik, takip ve koordinasyon yeteneği olan, Prezantabl, iletişim becerileri ve ikna kabiliyeti yüksek, Sunum ve İleri satış tekniklerinde b..
AK DESTEK DANIŞMANLIK HİZMETLERİ olarak 2009 yılından beri faaliyet göstermekte olduğumuz kobi danışmanlığı sektöründe firmamız bünyesinde yer alan müşteri bilgilendirme ve müşteri hizmetleri departmanına personel alımı yapılacaktır. İstenen Yetenek ve Uzmanlıklar Diksiyonu..
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz uluslararası bir çağrı merkezi için aşağıda belirtilen nitelikleri taşıyan 'Almanca Bilen Müşteri Temsilcileri' arıyoruz. -Sözlü ve yazılı olarak, anadil düzeyinde Almanca bilen (Almanca mülakat ve test olacaktır) -En az lise mezunu (Almanya'da or..
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz uluslararası bir çağrı merkezi için aşağıda belirtilen nitelikleri taşıyan 'Deneyimli/Deneyimsiz Müşteri Temsilcileri' arıyoruz. Genel Nitelikler: -En az lise mezunu, -18-35 yaş aralığında olan, -MS Office ve genel bilgisayar ku..
Genel Nitelikler Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 2200 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalara çağrı..
• MS Office programlarına hakim • Gelişime ve yeniliğe açık • İletişim yeteneği gelişmiş • Ekip çalışmasına yatkın • Müşteri ve sonuç odaklı çalışabilecek • Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek • Askerlik hizmetini tamamlamış • 35 yaşını aşmamış..