Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Çağrı Merkezi sektöründe faaliyet gösteren kurumsal müşterimiz için Oyun Destek Müşteri Hizmetleri biriminde sosyal medya operasyonunda görev almak üzere "Arapça Bilen Müşteri Temsilcisi" arayışımız bulunmaktadır. Genel Nitelikler: A..
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Çağrı Merkezi sektöründe faaliyet gösteren kurumsal müşterimiz için Oyun Destek Müşteri Hizmetleri biriminde sosyal medya operasyonunda görev almak üzere "İngilizce Bilen Müşteri Temsilcisi" arayışımız bulunmaktadır. Genel Nitelikler: ..
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz uluslararası bir çağrı merkezi için aşağıda belirtilen nitelikleri taşıyan 'Deneyimli/Deneyimsiz Müşteri Temsilcileri' arıyoruz. Genel Nitelikler: -En az lise mezunu, -18-35 yaş aralığında olan, -MS Office ve genel bilgis..
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz uluslararası bir çağrı merkezi için aşağıda belirtilen nitelikleri taşıyan 'Almanca Bilen Müşteri Temsilcileri' arıyoruz. -Sözlü ve yazılı olarak, anadil düzeyinde Almanca bilen (Almanca mülakat ve test olacaktır) -En az lise mezunu (Almanya'da or..
Genel Nitelikler; MS Office Programlarını Aktif Kullanabilen İletişim Becerileri Kuvvetli Kişisel Gelişimine Önem Veren Sorumluluk Sahibi, Diksiyonu Düzgün ve Takım Çalışmasına Yatkın Tercihen Beşiktaş, Sarıyer, Beyoğlu, Şişli veya Kağıthane'de İkamet Eden ..
Reklam Ajansımızda Çalışmaz Üzere : * Diksiyonu Düzgün * Prezentabl *Müşteri İlişkileri Kuvvetli * Takım Çalışmasına Uygun Müşteri Temsilcileri Arıyoruz...
GAYRİMENKUL FİRMAMIZDA ÇALIŞACAK MÜŞTERİ TEMSİLCİLERİ ARANIYOR,OFİSE GELEN VEYA ARAYAN MÜŞTERİLERLE GÖRÜŞEMELER SAGLAYIP İSTEDİKLERİ KRİTERLERDE ÜRÜNLERİ HAZIRLAYIP KENDİLERİNE SUNUM YAPMAK,MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ ÖN PLANDA TUTMAK MAAŞ,PRİM,SSK,YOL,YEMEK..
Reklam-Tanıtım sektöründe, dijital baskı ve iç mekan-dış mekan mimari reklam çözümlemeleri alanında üretici olan firmamıza, organizasyon yeteneği ve beşeri ilişkileri güçlü, iş takibi yapabilecek düzeyde malzeme bilgisi olan, dikkatli ve özenli, bu alanda en az 2 yıl tecrübeli, Avrupa yakasında ikam..
Teleperformance, Weltmarktführer für Contact Center Services, unterhält über 100.000 computerausgestattete Arbeitsplätze, beschäftigt mehr als 190.000 Mitarbeiter in 311 Contact Center, verteilt auf 65 Länder, und bietet seine Dienstleistungen in mehr als 75 Sprachen im Namen von internationalen Fi..
Şirket / İş Tanımı Hedef Başarmaksa Doğru Yerdesiniz... Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olarak, 4.500'in üzerindeki çalışanımızla, İstanbul’da 4, Malatya ve Şanlıurfa’da toplam 6 ayrı lokasyonda 80’den fazla iş ortağımıza, ..