İş Tanımı 1997 yılından itibaren Türk Turizm'inde bir çok ilke imza atan MİKA TUR, tatilbudur.com üzerinden bireysel hizmetlerden, kitle turizmine kadar turizmde tüm ürün çeşitleriyle hizmet vermektedir.
- Çağrı merkezi bünyesinde hizmet kalitesini ölçmeye yönelik çağrı değerlendirmelerini yaparak geri bildirimlerde bulunmak,
- Geri bildirimleri vererek ekibin eğitim ihtiyacını belirlemek,
- Eğitim süreci programlarını hazırlamak,
- Kalite ve Satış Tekniği eğitimlerini vermek,
- Haftalık kalite raporlarını yönetime sunmak,
Aranan Nitelikler
- Ön lisans veya üniversite mezunu,
- Çağrı Merkezi alanında en az iki yıl tecrübeli,
- Konuşma kalitesi değerlerini ölçümleyebilen,
- Çağrı analizleri yapabilen,
- İnsan ilişkilerinde güçlü,
- Sonuç odaklı düşünebilen,
- Yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilen,
- Anadolu yakasında ikamet eden.