İş TanımıTUSAP MEDYA LTD. ŞTİ. olarak faaliyet gösteren Şirketimiz bünyesine Çağrı Merkezi Kalite Uzmanı aramaktayız.
- Çağrı merkezi alanında kalite ve kontrol süreçlerinde en az 1 yıl tecrübeye sahip,
- MS Office programlarını iyi düzeyde kullanan,
- Etkin dinleme ve değerlendirme becerilerine sahip,
- Yazılı ve sözlü iletişimi etkin kullanabilen,
- Problem çözme yeteneği gelişmiş
- Sabırlı, düzenli ve istekli,
- Takım çalışmasına uyumlu,
- Hedef odaklı çalışabilen Takım Arkadaşı Arıyoruz.
Aranan Nitelikler - Çağrı merkezi telefon kayıtlarının dinlemesini yaparak raporların hazırlanması, eğitimlerin verilmesi, kalite standartları çerçevesinde yaptığı dinleme sonuçlarının birim yöneticilerine rapor edilmesi,
- Konuşma kalitesi değerlerini ölçümlemek,
- Kalite gelişim planı oluşturmak ve uygulamak,
- Çağrı değerlendirme ve geri bildirim verme konusunda yetki ve sorumluluğu almak,
- Aylık/Haftalık dönemlerde Operasyon Sorumlusuna kalite sonuçlarını raporlamak,
Çalışma olanakları;
Haftada 6 gün 09:00/19:00 saatleri arasında çalışmaktayız,
Yerimiz Florya metrobüsüne yakın mesafede yer almaktadır,
İletişim 0553 671 60 01 / 0212 708 6 888