TUSAP MEDYA LTD. ŞTİ. Çağrı Merkezi Kalite Uzmanı İş İlanı

Çağrı Merkezi Kalite Uzmanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

TUSAP MEDYA LTD. ŞTİ. olarak faaliyet gösteren Şirketimiz bünyesine Çağrı Merkezi Kalite Uzmanı aramaktayız.

 

  • Çağrı merkezi alanında kalite ve kontrol süreçlerinde en az 1 yıl tecrübeye sahip,
  • MS Office programlarını iyi düzeyde kullanan,
  • Etkin dinleme ve değerlendirme becerilerine sahip,
  • Yazılı ve sözlü iletişimi etkin kullanabilen,
  • Problem çözme yeteneği gelişmiş
  • Sabırlı, düzenli ve istekli,
  • Takım çalışmasına uyumlu,
  • Hedef odaklı çalışabilen Takım Arkadaşı Arıyoruz.

Aranan Nitelikler
  • Çağrı merkezi telefon kayıtlarının dinlemesini yaparak raporların hazırlanması, eğitimlerin verilmesi, kalite standartları çerçevesinde yaptığı dinleme sonuçlarının birim yöneticilerine rapor edilmesi,
  • Konuşma kalitesi değerlerini ölçümlemek,
  • Kalite gelişim planı oluşturmak ve uygulamak,
  • Çağrı değerlendirme ve geri bildirim verme konusunda yetki ve sorumluluğu almak,
  • Aylık/Haftalık dönemlerde Operasyon Sorumlusuna kalite sonuçlarını raporlamak,

 

 

Çalışma olanakları;

Haftada 6 gün  09:00/19:00 saatleri arasında çalışmaktayız,

Yerimiz Florya metrobüsüne yakın mesafede yer almaktadır,

İletişim 0553 671 60 01 / 0212 708 6 888

 


Çağrı Merkezi Kalite Uzmanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 29/06/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma TUSAP MEDYA LTD. ŞTİ.
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Hizmetleri / Satış / Uzman