TUSAP MEDYA LTD. ŞTİ. Çağrı Merkezi Süpervizörü İş İlanı

Çağrı Merkezi Süpervizörü iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Tüketiciye Uzaktan Satış Platformu, olarak faaliyet gösteren şirketimiz bünyesine kendisine bağlı olan ekibin koordinasyonu ve iş planlamasını gerçekleştirip belirlenen hedeflere ulaşmasını sağlayabilecek Çağrı Merkezi Süpervizörü aramaktayız.

 

  • Kendisine bağlı ekibin iş planlamasını yapmak ve koordinasyonunu sağlamak, 
  • Ekibin belirlenen hedeflere ulaşması için gerekli yönlendirmeleri yapmak, 
  • Ekibin performans ve kalite performasını sürekli geliştirecek faaliyetlerde bulunmak,
  • Ekibin motivasyonunun yüksek tutulmasını ve çalışma kapasitesinin arttırılmasına katkı sağlamak ve ekibin bireysel gelişiminden sorumlu olmak.

 


Aranan Nitelikler
  • Çağrı Merkezi dinamiklerine hakim,
  • Inbound veya outbound çağrı merkezlerinde tercihen minimum 1 yıl çalışmış,  
  • Çağrı merkezi ve ekip yönetimi ilgili Supervisor olarak tercihen deneyimli olan, operasyon yönetmiş,
  • Sözlü ve yazılı iletişim becerileri gelişmiş,
  • Hızlı aksiyon alabilen, hedef ve sonuç odaklı,
  • İnsan ilişkilerinde başarılı olup, motivasyon ve enerjisini üst düzeyde tutabilen,
  • Ekibin ve Takim Liderlerinin gelişim alanlarını takip edip, katkı sağlayabilecek, Performanslarını yakından izleyip aksiyonlar alacak
  • Dinamik ortamları seven, "Pozitif ve Enerjik”,
  • Tercihen Florya ve yakın konumunda ikamet eden,
  • "Çağrı Merkezi Süpervizör" arayışımız bulunmaktadır. 

Çağrı Merkezi Süpervizörü ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 27/06/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma TUSAP MEDYA LTD. ŞTİ.
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Hizmetleri / Satış / Eleman