İş TanımıTüketiciye Uzaktan Satış Platformu, olarak faaliyet gösteren şirketimiz bünyesine kendisine bağlı olan ekibin koordinasyonu ve iş planlamasını gerçekleştirip belirlenen hedeflere ulaşmasını sağlayabilecek Çağrı Merkezi Süpervizörü aramaktayız.
- Kendisine bağlı ekibin iş planlamasını yapmak ve koordinasyonunu sağlamak,
- Ekibin belirlenen hedeflere ulaşması için gerekli yönlendirmeleri yapmak,
- Ekibin performans ve kalite performasını sürekli geliştirecek faaliyetlerde bulunmak,
- Ekibin motivasyonunun yüksek tutulmasını ve çalışma kapasitesinin arttırılmasına katkı sağlamak ve ekibin bireysel gelişiminden sorumlu olmak.
Aranan Nitelikler - Çağrı Merkezi dinamiklerine hakim,
- Inbound veya outbound çağrı merkezlerinde tercihen minimum 1 yıl çalışmış,
- Çağrı merkezi ve ekip yönetimi ilgili Supervisor olarak tercihen deneyimli olan, operasyon yönetmiş,
- Sözlü ve yazılı iletişim becerileri gelişmiş,
- Hızlı aksiyon alabilen, hedef ve sonuç odaklı,
- İnsan ilişkilerinde başarılı olup, motivasyon ve enerjisini üst düzeyde tutabilen,
- Ekibin ve Takim Liderlerinin gelişim alanlarını takip edip, katkı sağlayabilecek, Performanslarını yakından izleyip aksiyonlar alacak
- Dinamik ortamları seven, "Pozitif ve Enerjik”,
- Tercihen Florya ve yakın konumunda ikamet eden,
- "Çağrı Merkezi Süpervizör" arayışımız bulunmaktadır.