Türkiye’ nin yenilikçi telekom operatörü Turkcell Superonline, bir Turkcell grup şirketidir. Kendi altyapısını kurmak üzere fiber optik yatırımlarına hız kesmeden devam eden Turkcell Superonline, Türkiye’de 1000Mbps’ye varan hızlarda internet erişimi sağlayan ilk ve tek telekom operatörüdür. Turkcell Superonline, bireysel ve kurumsal müşterilerine ses, data, geniş bant internet erişimi, toplu ses taşıma ve kiralık veri hattı hizmetleri ve katma değerli servisler sunmaktadır.
Turkcell Superonline Dağıtım Merkezinde;
Çağrı Merkezi ekibinin hizmet kalitesi performansını sürekli geliştirecek
Ekip içerisinde gerekli koordinasyonunu sağlayarak iş planlamasını yapacak
Belirlenen hedeflere ulaşılması için gerekli yönlendirmeleri gerçekleştirecek
İş süreçleri ile ilgili gerekli kontrol, verimlilik ve performans analizlerini yönetecek,
ÇAĞRI MERKEZi SATIŞ MÜDÜRÜ aramaktayız.
Üniversite mezunu
Inbound ve outbound operasyon yönetiminde en az 3 yıl deneyimli
Kalite standartları süreçlerinin geliştirilmesi ve sürdürülmesinde tecrübeli
Yoğun tempoda etkili iletişim kurabilecek
İş konusunda başarılı
Hizmet kalitesi önceliği olan
Çözüm odaklı
Zaman yönetimi konusunda hassas
MS Office programları ve raporlama konularında hakim
İlan lokasyonu | İzmir / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | TURKCELL SUPERONLİNE MISRA DAĞITIM MERKEZİ |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Telekomünikasyon / Satış / Üst Düzey Yönetici |