TURKCELL SUPERONLİNE MISRA DAĞITIM MERKEZİ Çağrı Merkezi Müdürü İş İlanı

Çağrı Merkezi Müdürü iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Türkiye’ nin yenilikçi telekom operatörü Turkcell Superonline, bir Turkcell grup şirketidir. Kendi altyapısını kurmak üzere fiber optik yatırımlarına hız kesmeden devam eden Turkcell Superonline, Türkiye’de 1000Mbps’ye varan hızlarda internet erişimi sağlayan ilk ve tek telekom operatörüdür. Turkcell Superonline, bireysel ve kurumsal müşterilerine ses, data, geniş bant internet erişimi, toplu ses taşıma ve kiralık veri hattı hizmetleri ve katma değerli servisler sunmaktadır.

 

Turkcell Superonline Dağıtım Merkezinde;

 

Çağrı Merkezi ekibinin hizmet kalitesi performansını sürekli geliştirecek 

Ekip içerisinde gerekli koordinasyonunu sağlayarak iş planlamasını yapacak

Belirlenen hedeflere ulaşılması için gerekli yönlendirmeleri gerçekleştirecek

İş süreçleri ile ilgili gerekli kontrol, verimlilik ve performans analizlerini yönetecek,

 

ÇAĞRI MERKEZi SATIŞ MÜDÜRÜ aramaktayız.


Aranan Nitelikler

Üniversite mezunu

Inbound ve outbound operasyon yönetiminde en az 3 yıl deneyimli

Kalite standartları süreçlerinin geliştirilmesi ve sürdürülmesinde tecrübeli

Yoğun tempoda etkili iletişim kurabilecek

İş konusunda başarılı

Hizmet kalitesi önceliği olan

Çözüm odaklı

Zaman yönetimi konusunda hassas

MS Office programları ve raporlama konularında hakim


Çağrı Merkezi Müdürü ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İzmir / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma TURKCELL SUPERONLİNE MISRA DAĞITIM MERKEZİ
Sektör / Bölüm / Pozisyon Telekomünikasyon / Satış / Üst Düzey Yönetici